Komentari (126)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
SDA je najnesposobnija stranka na planeti čak i šire
@fbUser1583259728 Ne znam kako narod ne shvata da oni ne pokusavaju opste pomoci drzavi i narodu, nego samo gledaju gdje se ima sta ukrasti.
@fbUser1583259728 kad bi izgradili pola onoga sto su najavili u zadnji mjesec dana, BiH bi bila svicarska na kvadrat
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Spojeno Sarajevo sa Zenicom, koliko je i planirala vrhuška fildžan države. Dalje nikoga nije briga. Do Tuzle, Mostara, a tek Bihaća, još ćemo dugo taljigati i plaćati kazne što vozimo ubitačnom brzinom od 61 Km/h. Onda se čudimo kad nam se sva Evropa smije.
Vjerovatno je da se stima odabranim izvodjacima radova preko kojih se izvlaci i pere novac. Kapacitetima su ograniceni na koliko lokacija i s koliko ljudstva mogu istovremeno raditi puteve i ostalu infrastrukturu. Sad kad bi raspisali jos 100 km autoputa morale bi upasti i strane firme, a preko njih ne mozes izvlaciti repa za stranke. Sve je ovo u "biznis planu" osmisljeno odavno
Auto cesta je nacionalni interes Bosne i da ga malim plasticni kasikama za kafu kopaju i mjesaju beton samo neka se radi
Nije lako lako nikome raditi, pod pritiskom, negativnim komentarima, i tamo gdje svak prati tvoj pokret i boje se bolje ćeš od njega. Usput, tendere dobijaju maheri a ne ne ljudi koji će završiti posao. Onaj ko je vrijedan ne kritikuje jer zna kako je teško raditi. Najlakše se dobro naspavati , leći rano ustati kasno i svu svoju energiju usmjeriti na one koji bar nešta rade, makar i kilavo!
Profesore LUPETAŠ !!! Gradnja 5 po 5 km je planski i dugoročni projekat izvlačenja NOVACA za stranačke aktivnosti, a i pojedince !!! Dobro znaš da u TRGOVINI kada prodaješ ili kupuješ 1 kom ili 100 kom CIJENA NIJE ISTA !!! MRAK vlada u JP Autoceste i niko ne zna da li je kraj za 5, 10 ili 30 godina !!! I ono što izgrade stalno POPRAVLJAJU !!! Šta je sa koncesijama za BENZINSKE postaje, MOTELE, SERVISNE radione...???
Dobro "strucnjaci" kako sam Ja razumio ovak text prijedlog je da se obustavi sva gradnja!?!?
Bože dragi ja kakav li je ovo retardirani naslov teksta
Usitnjenim i namještenim tenderima koridor 5c neće biti završen za idućih 20 godina. Do tad će pola stanovništva iseliti ili otići na "vječna lovišta." Zbog toga izgradnja autoceste neće dati razvojnu komponentu ekonomiji, te će biti upitna otplata kredita i isplativost autoceste.
JP Autoceste je firma koju kontrolise SDA i izvlace pare konstanto. Provjeren sistem...sto duze traje izgradnja to ce duze trajati izvlacenje novca.
Jao naslova
Ipak se klixe pokazalo pametnim sto se nismo ko Hrvatska zaletitili gradnjom u autoput i danas placali dugove Starbagu. Pokazalo se mudrim i pametnim praviti nad autoput, nasim firmama, nasim ljudstvom, nasim materijalom. A vi spinujte i izokrecite koliko god zelite. Bosnjace zapamti klix je privatni portal koji radi za svoje interese
Stvarno sramota za BiH , CG sva od Krša i završava Auto Put , Kosovo završava , MK gotova , Srb. Sve završi a Bosna zadnja rupa u Evropi raj za pljačku i kriminal najgora zemlja u Evropi žalosno ali tako je stanje danas i BiH.
Brže su Rimljani gradi
@misterjazz1850 gradili*
I u ovoj j krizi se gradi šta je problem. BiH nije imala normalne ceste do početka izgradnje koridora VC a sad hoće za godinu sve odjednom.
Radnici iz BiH prave puteve, zgrade, infrastrukturu u Sloveniji, Hrvatskoj, Austriji i Njemačkoj...gdje dobiju koliko toliko normalnu platu. Za domaće tajkunske firme slabo ko radi, a da zna posao...čim se malo nauče, gas iz BiH.