Dvije kompanije su pojačale veze tokom posljednjih mjeseci, jer se suočavaju sa žestokom konkurencijom od kineskih proizvođača električnih vozila.
Nissan i Honda, treći i drugi proizvođači automobila po veličini u Japanu iza Toyote, gube tržišni udio u Kini. U toj zemlji u novembru je ostvareno 70 posto globalne prodaje električnih vozila, s više od 1,27 miliona prodatih jedinica.
Dvije japanske kompanije su 2023. godine zajedno imale globalnu prodaju od 7,4 miliona vozila, ali sve teže pronalaze kupce u Kini, gdje su veliki napredak ostvarile domaće firme.
Honda i Nissan u martu su se dogovorili da sarađuju u poslovima vezanim za električna vozila, a u augustu su produbili svoje veze, dogovorivši se da rade zajedno na baterijama, elektrifikovanim osovinama i drugoj tehnologiji.
Ovi proizvođači automobila žele da rade u okviru jedne holding kompanije i očekuje se da će uskoro potpisati memorandum o razumijevanju.