Promo / Inovativno korporativno komuniciranje iz Sparkasse Bank
"U svom poslovanju vodimo se željom da pratimo trendove i potrebe klijenata i u skladu s tim kontinuirano radimo na unaprijeđenju kvaliteta naših usluga. Time smo na neki način već stalno prisutni u svakodnevnom životu klijenata, pa nam je ideja za pokretanje Šparkastičnog radija, kao korporativnog kanala komunikacije sa našim klijentima, zaposlenim i širom društvenom zajednicom u kojoj poslujemo, prirodan slijed. U saradnji sa klijentima banke i poslovnim partnerima Emirom Cocalićem i agencijom Fabrika, proistekla je ideja o pokretanju nekomercijalne radio stanice koja će promovirati samo dobre i pozitivne vijesti o našim klijentima, njihovim uspjesima i ostalim mnogim socijalno odgovornim projektima. Želimo našim slušaocima, klijentima, sadašnjim i budućim, pokloniti mjesto prvenstveno dobre muzike, neopterećeno dnevno-političkim temama, gdje mogu uživati u bezvremenskim hitovima, saznati kakvo ih vrijeme očekuje, ali i istovremeno biti u toku sa svim aktuelnostima iz naše Banke", izjavili su iz Direkcije za marketing, komunikacije i kvalitet usluge Sparkasse Bank.
Mobilne aplikacije za IOS i Android uskoro će biti dostupne za sve one koji žele da slušaju radio bilo gdje da se nalaze, a za klijente koji ne prakticiraju korištenje elektronskih servisa i koji rado posjećuju Sparkasse Bank poslovnice, u istima se mogu osjećati ugodno bez osjećaja klasičnog bankarskog okruženja.
Program će se emitirati 24 sata, i može se pratiti putem internet stranice www.sparkasticniradio.ba, a u planu je i proširenje na FM frekvenciju.