Do sada je probijeno 330 metara tunela Hranjen. Značajno će skratiti put od Sarajeva do Goražda
"Iz smjera Goražda već je izgrađeno oko 200 metara glavne tunelske cijevi, dok je sa sjeverne strane, na gradilištu kod Hrenovice, iskopano oko 130 metara i započeta je izgradnja glavne cijevi", piše portal Akta.
Radnici Euro-Asfalta miniranjem olakšavaju napredovanje u utrobi brda, a pored tunela do 2020. godine planirano je da će biti izgrađene i pristupne saobraćajnice.
Tunel Hranjen investicija je od skoro 82 miliona KM, a sredstva u visini od 65 miliona KM su osigurana Odlukom Vlade Federacije BiH iz akumuliranih dobiti BH Telecoma.
Tunel Hranjen bit će dug 5,5 kilometara, a sastojat će se od dvije cijevi. Jedna će biti namijenjena za saobraćaj motornih vozila i kroz nju će prolaziti dvije saobraćajne trake, za svaki smjer po jedna. Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu.
Tunel je dio projekta izgradnje brze ceste duge 15,8 kilometara koja će spojiti Sarajevo i Goražde u poluprofilu, vrijedan je 190 miliona KM i podijeljen je u dvije faze. Radovi drugog lota prve faze će uključivati sekundarnu oblogu i opremanje tunela i izradu brze ceste u poluprofilu.
Kad bude izgrađen Hranjen će biti drugi po dužini tunel u bivšoj Jugoslaviji, odmah nakon Svetog Roka u Hrvatskoj koji je dug 5,8 kilometara. Njegovom izgradnjom vožnja od Goražda do Sarajeva trebala bi trajati samo 45 minuta, a ne sat i po kao sada.