Komentari (61)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Pa hoce iseliti, zato se i placa vise ljudima nego sto vrijedi da bi im to nadoknadili. U Titin vakat se nisu bunili kad im milicija samo upadne u kucu i kaze put se pravi mrs van
Svakako ovom dinamikom radovi na ovoj dionici nece poceti ni za 15 godina
nema goreg naroda, kunu se u prirodu u sijanje ...a poslije svake kise tone smeca i njine zarasle....fuj
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Neće je ni dobit Nije se rodio ko je Mostarcu ugodio Beskrajno tvrdoglavi ljudi u korist svoje štete i to manje vise svi Hercegovci Znam po svom tati:)
nikakve logike nema da ide cesta po vinogradima i poljoprivrednim zemljištem a može ići Podveležjem ili kako se već zove brdo ali očito da Srbi katolici imaju svoju računicu kuda da ide trasa...
Gdje su akcije samo gomilaju dugove niko neodgovara Autoceste FBiH sa dugom većim od 61 miliona KM i Željezara Zenica u stečaju čiji je dug po osnovu poreza, doprinosa, taksa i naknada 31. decembra prošle godine iznosio skoro 53 miliona KM.
Gdje su akcije samo gomilaju dugove niko neodgovara Autoceste FBiH sa dugom većim od 61 miliona KM i Željezara Zenica u stečaju čiji je dug po osnovu poreza, doprinosa, taksa i naknada 31. decembra prošle godine iznosio skoro 53 miliona KM.
Gdje su akcije samo gomilaju dugove niko neodgovara Autoceste FBiH sa dugom većim od 61 miliona KM i Željezara Zenica u stečaju čiji je dug po osnovu poreza, doprinosa, taksa i naknada 31. decembra prošle godine iznosio skoro 53 miliona KM.
Jao kenjanja majkemi mi .. ne bi da dolazi nuklearna elektrana nego autoput.. umjesto da su sretni što će se nalaziti tik uz cestu kojom su povezani sa Bosnom i Evropom za 2 sata vožnje. Kofol neki poljoprivrednici niko ne sadi ništa ocami ... Dobili su pare za zemlju više nego što vrijedi i zato TIŠU ...
Da je biti pametan pa izganjat zemljiste blizu autoputa pa jednu benzinsku zasadit, kakva poljoprivreda kakvi bakraci
Mogli su pomjeriti prema Podvelezju, unistice ljudima i plodnu zemlju i izdavanje kuca.
Ma da autoput treba prebacit na podveležje domaćim tajkunima na izvolite
Kad i ako ovo za 20 godina gotovo bude zs nekoga ko živi u gradu trebat' će mu sat vremena da iz grada izađe na auto-cestu.
zalosno je kako je lako nagovoriti narod da je nesto lose za njega. Tri covjeka se sastanu naprave neku organizaciju zvanu nedam ja svoju bukvu i zaustave citav projekat. Protiv sam samo ako ce da ruse stambene objekte. Cuj ljudi ce se iseliti koja suplja, ovo najvise smeta ovoj dvojici profitera odnosno privatnim firmama koji su privatizovali veliki dio zemlje pa sad tu imaju vinograde, ranceve, hacijende sa bazenima...lijepi Tito
Steta je to malo a veoma plodno Mostarsko polje tako unistavati. Ali koga briga za zemljiste, turzam itd.. Danas se putevi grade ispod zemlje. Daljemogli su prosiriti danasnju magistralu prema brdu i zastiti je od buke dio puta koji prolazi kroz grad. Ili da modernizovana magistrala bude u jednom pravcu a drugi pravac da ide pored samog brda i da s spajaju van grada itd....
12 tunela i 17 vijadukata. Koji lopovluk?!?!?!??
Zar to nije cilj?
bas se pitam ko je vlasnik firemi koje raspolazu sa ovim parcelama
kazu zavrsice koridor do 2028, a nemaju jos uvijek ni jasno ucrtanu trasu, uzas. Zamolio bih napokon da razmisljaju o trasama koje se nastavljaju, a ne o trasama koje se zavrse i ne spajaju nista, vec propadaju. Krenite od Bijace, spajajte, a ne da zapocnete svagdje, a i kad zavrsite dionicu, nije u funkciji