Početak izgradnje nove fabrike na području opštine Bileća, u kojoj će se proizvoditi građevinski praškasti proizvodi na bazi cementa za lijepljenje keramičkih pločica i termoizolaciju objekata, očekuje se u drugoj polovini ove godine.
"Ova investicija je vrijedna oko sedam miliona eura. Nova Henkel Ceresit fabrika će biti izgrađena prema najmodernijim tehničkim, tehnološkim i ekološkim standardima i zapošljavat će oko 30 osoba iz BiH. Otvorenje planiramo u prvoj polovini naredne godine", rekao je Wolfgang Zettl, direktor Henkela za Južnu regiju Centralnoistočne Evrope.
Investicija sa porukom
Naglasio je da je kompanija Henkel u BiH prepoznala veliki potencijal, te je posmatra kao jedinstveno tržište na kojem već uspješno posluje.
Ambasadorica Njemačke u BiH Maria Ulrike Knotz ukazala je na značaj njemačkih investitora na bh. tržištu. "Ova investicija je veoma značajna za BiH i dokaz je jačanja saradnje Njemačke i BiH na ekonomskom planu. Poznato je da se inozemni investitori u BiH susreću sa brojnim preprekama, kao i da BiH u svijetu ima imidž zemlje u kojoj političke prilike nisu najstabilnije, zbog čega su ovakve investicije još značajnije i imaju snažnu poruku", dodala je ambasadorica.
"Sretna sam što je Henkel prepoznao BiH kao investicionu lokaciju na kojoj može ostvariti pozitivne rezultate. Motivi za ovo ulaganje su tržište, resursi i troškovi, što nas čini konkurentima", navela je direktorica Agencije za promociju stranih investicija BiH (FIPA) Jelica Grujić. Najavila je kako će FIPA nastojati u saradnji sa nadležnim tijelima pružiti punu podršku provedbi ovog projekta.
Geografski povoljno područje
Govoreći o uspješnom poslovanju Henkel Ceresita u regiji, Jovan Šarenac, izvršni direktor Henkel Ceresita osvrnuo se i na odabir lokacije za gradnju fabrike.
"Područje opštine Bileća je geografski izrazito povoljno, te je za nas veoma značajno u pogledu brzih i funkcionalnih veza s regijom, prije svega Hrvatskom, Crnom Gorom i Albanijom, gdje ćemo izvoziti proizvode koje će proizvoditi bh. radnici od domaćih sirovina", kazao je Šarenac.
Henkel, s vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom svijeta u tri oblasti: deterdženti i kućna hemija, beauty care i adhezivi tehnologije. Kompanija je osnovana 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, s poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Zapošljavaju 47.000 ljudi, a u fiskalnoj 2012. godini ostvarili su prodaju od 16.510 milijardi eura i operativni profit od 2.335 milijardi eura.