Hrvatska planira graditi autoput prema Dubrovniku: Šta to znači za Jadransko-jonsku cestu na jugu BiH?

S 1,3 milijarde eura kompletno je zatvorena finansijska konstrukcija, sada je samo stvar dinamike realizacije, a već se gradi dio obilaznice oko Novog Vinodolskog.
"Za prvu fazu dionice Doli - Dubrovnik bit će raspisan tender do kraja godine", najavio je Butković
Ova dionica puta bit će veoma interesantna i građanima BiH koji često putuju ka najjužnijem dijelu Hrvatske.

Iako izgradnja nije ni počela, postoje mišljenja da će ovaj projekat u Hrvatskoj biti konkurentski planiranoj ruti jadransko-jonske autoceste kroz Bosnu i Hercegovinu te da se u pitanje dovodi isplativost dvije paralelne autoceste na maloj udaljenosti.
Jadransko-jonska autocesta na jugu BiH bi išla od Počitelja preko Stoca i Ljubinja do Trebinja te dalje prema Crnoj Gori.
Kao što je već od ranije poznato, projekt Jadransko-jonske autoceste predstavlja ideju Evropske unije o dodatnom saobraćajnom uvezivanju sedam zemalja koje neminovno jesu ili će biti dio evropske porodice.
Ukupna dužina ceste iznosi 1.100 kilometara, a predviđeno je kako će prolaziti kroz Italiju (početna tačka), Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju te Grčku gdje je krajnja destinacija grčka luka Igumenica.