Komentari (51)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Možda se izgradi tunel Hranjen i možda se povežu Gz i sar, ali za jedno 100 godina
Prioritet je prije 20 godina bio spoj autoputem Sarajevo-Tuzla i Sarajevo-Mostar, što ekonomski što zbog sigurnosti učesnika u saobraćaju, jer su to dionice (uz Sarajevo-Zenica) sa najvećim prometom.. Nažalost, zbog bande i mafije koja vlada , mi na ovim dionicama imamo svakodnevne udese, a nerijetko i sa smrtnim ishodom.. DaBogda im za lijeka trebala (AC FBiH, Vlada FBiH i EA) svaka opljačkana KM, obzirom koliko života bi bilo spašeno zadnjih 20.g. da je ap bio napravljen.. 😡
Ma ja, Covke napravi puteve po UZP kantonima bez ikakvih prioriteta dok najjaci industrijski centri kao Tuzlanski region se trucka po kozijim stazama!
KOJI UBLEHASIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Mali zeleni opuhaše narod. Ali neka, skoro su bili izbori na kojim su mali zeleni opet ostali neporaženi.
Put za Goražde? Put koji vodi ka nigdje, dođeš do goražda i šta. A put od zeničke petlje kroz srednju Bosnu, kroz Jajce pa sve do Bihaća ka zapadu jedva na kapaljku (počeli graditi prvih 4.5 km brze ceste). O Tuzli da ne govorim. Nemam stvarno ništa protiv Goražda, naprotiv treba sve graditi, ali ovo sa prioritetima je smiješno.
Narode dobro pazite kako će vam plaćat zemllju. Raspitajte se kako ide u općinama sa hr većinom. Kod njih nema da sa zemljište određeno planom kao urbano plaća po onome što je po kulturi u katastru, nego fino lijepo kao građevinsko, ko što bi trebalo svugdje
0 km za 8 godina!!! Pred izbore se pusti 6 i zatvori poslije izbora. Bravo mimari.
LOPOVI IZ VLADE....GDJE SU PAREEEEE....
Kad sam vidjeo prije par dana gdje izlazi tunel u Hrenovici na vrh nekog brda udaljenog minimalno cca 5km od Hrenovice, tek tad sam se uvjerio da ce dugo dugo da traje ova prica o probijanju i izdradnji pristupnih cesta i jos dosta dodatnih miliona.
Uvijek ću ponovit isto. 90% prioriteta FBiH u izgradnji cestovne mreže niko kao investitor ne bi podržao. Svako bi pare svoje uložio tamo gdje postoji ekonomska računica. Treba razdvojit politiku od ne profita. Ovo je bacanje para u nedogled uz ne opravdanost investicije. P. S. Lako je postavit mjerače prometa i skontat formulu geografije gdje i šta treba.
Kicma svake privrede je transport. Ti mozes proizvesti Boga-oca ali ako imas makadam da to izvezes to propada. Zato su zeljeznice u onom sistemu gradjene kao pripritet jer su najisplatljivije bile. E sad, da li su pametne odluke koje ce se ceste raditi, to svakako je pod ogromnim znakom pitanja, ali reci da razvoj saobracajne infrastrukture nema ekonomsku racunicu je amaterski, da ne koristim neko drugo poredjenje.
Tunel Hranjen je pljacka stoljeca, potroslili su vec planirani iznos, a uradili 30% planiranog. Znači pokrali pred ocima javnosti. Osim toga, sta bi sa 5,5 tona armature, gdje su bili cuvari na gradilistu?
5.5 tona armature ti nije cca 10tak hiljada maraka. Ne seri
Kakve koristi kad nastavak dionice kroz tzv rs je namjenjen samo za terenska vozila i traktore.
koliko ce te pokrasti
Pljačka stoljeća u režiji SDA, Fadil Novalić, Jasmin Bučo i Hamed Ramić.
HDZ osporava sve što je u interesu Bošnjaka, prođite Hercegovinom i vidjećete odličnu infrastrukturu.
manje su krali