Saopćeno je da se očekuje da mlaznjak bude certificiran do kraja godine i da počne letjeti početkom sljedeće godine, uprkos tome što je Savezna uprava za avijaciju sada ukinula prizemljenje MAX 9 mlaznjaka nakon eksplozije kabine u zraku na novom avionu Alaska Airlinesa.
"Rekli smo im ako neke od ovih američkih aviokompanija ne žele uzeti avione MAX 10, Ryanair će uzeti te avione", rekao je izvršni direktor Ryanair grupe Michael O'Leary u prezentaciji o kvartalnim rezultatima aviokompanije.
Opisao je MAX 10 kao "transformacijski" i rekao da će Boeing uvijek praviti odlične avione "ali kvalitet treba poboljšati".
Izvršni direktor United Airlinesa, glavne američke aviokompanija sa sjedištem u Willis Toweru u Chicagu, rekao je prošle sedmice da će njegova aviokompanija izgraditi novi plan flote koji ne uključuje model MAX 10 jer je već bio uvučen u kašnjenja isporuke i prije incidenta Alaska Airlinesa.
Finansijski direktor Ryanair-a Neil Sorahan rekao je da su prošlosedmični komentari Kirbyja iz Uniteda bili "beskorisni".
"Ako Scott Kirby ne želi uzeti svoje MAX 10, onda ćemo ih vrlo rado uzeti po pravoj cijeni", rekao je Sorahan u intervjuu.
Istaknuo je nadanje da će MAX 10 biti certificiran prije kraja godine i letjeti početkom 2025. godine, prenosi Reuters.