Microsoft potvrdio investiciju vrijednu 10 milijardi dolara u alatku umjetne inteligencije ChatGPT
Iako Microsoft nije potvrdio tačnu cifru, u saopštenju za javnost u ponedjeljak su najavili su da će partnerstvo između dvije kompanije biti produženo.
Ova nedavna investicija je treća faza finansijske obaveze Microsofta prema ovoj kompaniji. Izvršni direktor Microsofta Satya Nadella rekao je da će se pristup umjetnoj inteligenciji značajno poboljšati.
"U sljedećoj fazi našeg partnerstva, programeri i organizacije u različitim industrijama imat će pristup najboljoj AI platformi, modelima i lancu alata za izgradnju i pokretanje svojih aplikacija", kazao je Nadella.
ChatGPT je chatbot koji je krajem prošle godine objavio OpenAI, kompanija koju su prvobitno osnovali Elon Musk i Sam Altman. Ovaj revolucionarni alat prijavio je milion korisnika početkom decembra nakon što je bio online oko sedmicu dana.
Microsoft će i dalje biti ekskluzivni provajder za OpenAI i on će pokretati nova radna istraživanja API usluga. Vrijedi spomenuti da je Microsoft već ulagao u OpenAI u ranijim fazama. Postojala je prvobitna investicija od milijardu dolara u startup sa sjedištem u San Franciscu još 2019. godine. Od tada je Microsoft tiho uložio još dvije milijarde dolara u kompaniju, prema izvorima iz industrije.
Prema nedavnom izvještaju u New York Timesu, Microsoft se oslanja na svoju snažnu finansijsku poziciju i moć AI alata koje je kreirao openAI kako bi bio na čelu generativne umjetne inteligencije. Ovo se odnosi na tehnologiju koja može generirati tekst, slike, objave na društvenim mrežama i druge medije iz kratkih tekstualnih izvještaja.
Otkriveno je da je ChatGPT položio MBA ispit koji je dao profesor Wharton. Nastavnici su izvještavali da učenici koriste alat koji pokreće umjetna inteligencija za pisanje eseja. Mnoge kompanije su počele da koriste alat za kreiranje sadržaja jer se lista upotreba kreće između zabavnog i funkcionalnog.
OpenAI je nedavno otkrio ono što su mnogi očekivali, da će unovčiti alat i ponuditi profesionalnu verziju. Premium verzija bi se zvala ChatGPT Professional i dolazila bi bez vremena nedostupnosti, bržih odgovora i neograničenih poruka. Međutim, kako se mnoga preduzeća i korisnici počinju oslanjati na ovaj alat, jasno je da bi monetizacija mogla biti izuzetno uspješna.