Komentari (70)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Hvala Bogu pa se nesto radi. Samo cu reci da ljudi u Kini i Japanu završe 100.000 kilometara asfalta dok naši 2-3 kilomtra.
Nije isto kad radi konstantno 100.000 radnika i 1000 radnika koji se vode da rade a 90% ih sjedi.
Istekao rok za ugovor, penale trebalo obracunati, nije rijesen spoj na postojecu magistralnu cestu, kako ce se koristiti brza cesta ako nema izgradnje narednih dionica, kakvi geoloski uslovi, otrcana fraza neznalica, sve promidzba za pare na racun drustva u interesu Lasica, HDZ-a i Zrinjskog koji dobija iznudjen novac od izvodjaca radova preko Lasica.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
TK i dr zainteresovani kantoni da se odvoje od autocesta federacije i sva izdvajanja preusmjere u svoj budzet. Takodje, dosadasnje kredite za izgradjnju autoputeva svaki kanton vracati po kilometru izgradjenog. Na nivou federacije osnovati samo agenciju za kordinaciju izmedju kantona.
Istekao rok za ugovor, penale trebalo obracunati, nije rijesen spoj na postojecu magistralnu cestu, kako ce se koristiti brza cesta ako nema izgradnje narednih dionica, kakvi geoloski uslovi, otrcana fraza neznalica, sve promidzba za pare na racun drustva u interesu Lasica, HDZ-a i Zrinjskog koji dobija iznudjen novac od izvodjaca radova preko Lasica.
a nastavak? niko nista
Hahah trebalo biti gotovo u februaru
I šta je tu pozitivno?
Propast kojom brzinom rade, nedao Bog nikome!
Unistavaju prirodu i zove napredkom😡
Najzad neke dobre vijesti, ali ne piše ništa o rokovima. Koji su rokovi, kad će nova cesta biti u upotrebi? To je jedna od najvažnijih informacija, a nema je u tekstu. Osnove novinarstva. "Dužina sekcije od 4,8 kilometara za sada teče planiranom dinamikom,...". Kako to dužina sekcije teče planiranom dinamikom? Koja je planirana dinamika? To javnost očito ne smije znati.
Sve vijesti o cestgradnji u BiH su kriminalno laganje.
Ovo Ispade puno puno potrebnije od autocesta kroz Tz kanton, strasno
de napravite išta pa slikajte i snimajte
Sve ovo i jos puno toga na temu koridor 5C , na YT (youtube) kanalu nermin leto
Ide mi pravo preko stale u garazu pa kroz dnevni boravak hahah.. bice para, ide stan u seheru na vrhu ove nove zgrade na Marijin Dvoru
Neka im neko kaže, molim vas da rijeka (pogotovo Bosna na ovom dijelu) treba šire korito i da treba zone gdje se može bezbjedno izliti u slučaju poplava. Po ovim slikama u slučaju poplava bit će ozbiljne katastrofe.
ovo nije rijeka Bosna nego Lašva
Rokovi probijeni, niko ne odgovara... a kamoli da počnu ostatak ceste praviti... kad ćete spojiti s Lašvom... možda za 50 godina.... i ovaj nastavak o kojem pričate do Turbeta , predugo vam je 11 km, razbijte to na jedno 3 LOT-a po 3, 4 km... a od Turbeta do Jajca ili Bihaća neće ni za 100 godina
Haj to, ali nije mi jasno bolan zasto se zapostavlja domaca firma Euro Asfalt, koja nize uspjehe sirom evrope...
kako vas nije stid iste slike 2 godine
kako vas nije stid iste slike 2 godine