Komentari (101)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Dobro je da se gradi, ali ja gledam gdje dalje sa tih raskrsnica, opet one nemaju veliku propusnu moc i vozace cekaju semafori. Dok se ne "prokrci" pravac bez spojeva na istom nivou nema ozbiljnog protoka. Ovo ce po mojoj nestrucnoj procjeni popraviti cca 5% guzve.
izgleda strasno tu se sigurno voziš samo tenkom
Pa iz pravca autoputa prema centru ce sigurno biti u pet deka, jer ima kruzni u Buca city-u koji nije dobro dimenzionisan, plus semafor koji je iza tog kruznog, na kojem se u jutarnjim i poslije podnevnim satima pravi guzva... eh sad u smijeru prema Ilidzi, nadat se da ce biti nesto koristi...
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Do jaja ali dugo traje brate
u sarajevu deveta a u Tuzli ni jedna. koji ste vi klošari
Nema rješavanja gužvi bez minimum dvije trake u jednom smjeru na potezu Alipašino-Zagrebačka i bez 2-3 trake u jednom smjeru na potezu Rajlovac kružni-Aerodrom. A najgore je što naš narod sa užasnim javnim prevozom godinama (koji se istina polako popravlja) nije htio ni čuti za to kao alternativu ličnom vozilu. Bojim se da ni ova unapređenja infrastrukture neće imati efekat zbog enormnog broja vozila na cesti.
nazire se , ima već 9 godina , megastruktura
Cijena registracije vozila je ista u Sarajevu i Turbetu, donosioci odluka stavite prst na čelo!
Bravo nakon 10 godina se uradi 2 kruzna i 500 metara puta, ma nema za svaku pohvalu, sas znam da ce i koridor Vc bit gotov za cca 100 godina kad ljudi budu vozili auta po svemiru
Ovo ko misli da ce rijesiti problem guzvi u gradu,taj ili je lud ili nepismen. Toliko vozila u gradu nikad nine bilo,a pogledajte u jutarnjim satima SVE PO JEDNO U AUTU,a TRAMVAJI PRAZNI..
nisi dugo sjeo u tramvaj. vozim se od septembra tramvajem, nisam sjeo u auto i otisao na poso nit mi pada na pamet. sipao sam rezervar i po goriva do tada. a sada naspem rezervar u dva mjeseca. U tramvaju su jos uvjek guzve u jutarnjim satima… Ali ne smeta.
Daj boze i do kraja sledece godine da se zavrsi kruzni u Buljakovom ubsto cisto sumnjam a guzve se nece smanjiti jer ljudi neznaju da voze u kruznom toku pa ce se na kruznom u Buca potoku stvarati guzve jer vozaci blokiraju vanjsku traku u kruznom i do semafora na Otoci kolona
Hiljade izgovora za nerad i nesposobnost. Hoce li iko odgovarat sto su poreznici godinama bili onemoguceni da koriste ovu saobracajnicu ? Ovdje, naravno da nece.
*poreski obveznici
Nazire se kraj evo godinama, a čep će se samo pomjeriti sa Stupa na AP i naravno od GRAS-a do pijace na Otoci, sada je haos, a ne smijem ni da pomislim kako ce tad biti. Bice jnteressntno kada izmjeste GRAS i na tom mjestu izgrade novo naselje, nece moci pomoci sto transverzala.
4 mandata Efendica su kampanjane oko ovog mosta ,i naravno kongresni centar kod RTV doma, i naravno narod ga bira ,bolje nismo ni zaslužili
Na ovom gradilistu nema nidze nikog, nemažite narod, ovo se godinama pravi i samo Bog zna kad ce se zavrsit, a i bit ce nesto bolje a guzve ce i dalje bit samo na drugom mjestu
Kazu uskoro ce leteci taxiji i bit ce manje guzve.🤣.
Dok je sda bila stajalo na nuli
E jest tvoj kartelas sve izgradio iz svog dzepa..
Zamisli arteriju od 2 cm i završava se finim tankim kapilarima od 0.1 mm bez prethodnog grananja artetije na manje, od 1 cm, pa 0,5 itd. I eto ti moždanog, srčanog, gangrene, oticanja ruku, nogu...e to imamo u saobraćaju i imaćeno dok god se dozvoljava gradnja 30 m od svake vitalne saobraćajnice.
Od Stupa do aerodroma i od sjevernog izlaza A1 do Alipašine ulice porušiti sve pečenjare, hotelčiće i ostale skalamerije i napraviti 2+2 trake. Povezati Koševo od tunela do ove 9. transferzale i sve prilaze brzim cestama poduprijeti sa 2+2 ili 3+3 trakama. Sve ostalo je tanko.