Komentari (105)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
A poslije Lota 3B ide Lot 3B A.1, pa Lot 3B A.2, pa Lot 3B B.1..............................................
@instantkarma hebali ih više kilometar - dva tender, da ih hebali.😡
@StariSat Lik nije nista slagao. Alija, pa Bakir, to sto sad nije Sebija ne znaci da nece za 4 godine, ko ce onda. Dinastija Izmetbegovic.
Kolko prave sarajevsku zaoblizanicu pomislio bi covjek da ga zaobilaze preko Zagreba
Evo sta kaže google: Building new highway costs approximately $3.5 million for a new 2-lane 100-Series highway plus bridges, and approximately $6 million for a new 4-lane highway. E sad bogati 1,4 KM za 14 mjeseci... hmmm nesto nije ok. Imat cemo tom brzinom autoputeve za nase pra pra unuke, ako i tada . Ne znam kako su susjedi to riješili za nekoliko godina sva Hrvatska je pokrivena autoputevima, a mi jedva do Zenice zanjih 17 godina.
Zar nije prioritet da nastave IX transverzalu prema Željezničkoj stanici? Ili da napokon probiju dvije cijevi tunela kod Građevinskog fakulteta i dovrše tranzit? Prave nadvožnjak na IX transverzali, mogli su tunelom stići do Željezničke stanice, a i nadvožnjak su mogli zamijeniti tunelom da nemaju nikakvih imovinsko pravnih odnosa.
U najvecoj mjeri ove suplje predizborne magle dolaze iz redova funkcionerta SBB kao Adnana Terzica koji se najprije bave svojim profiterskim racunicama i najvise gube vremena na takvim natezanjima sa protivickom stranom SDA sa kojima mjenjaju distancu po prilici nisu, a kad se dil dogovori, jesu u koaliciji.
sad tek krecu racunice....asfalt 2 cm manje nego sto treba, nasipa 2 kubika manje nego sto treba....
1.400 metara za 14 mjeseci, (znači min. 2 godine), a 20 miliona KM +PDV =blizu 25 miliona. Čemu "preseravanje", zašto potpuno beznačajne PRIKLJUČNE dionice graditi najvišom i najskupljom klasom? Samo da bi se stekao privid gradnje, nekome nabacivao posao i pare, a novih kilometara NIGDJE NA VIDIKU! Kosovo nas je odavno višestruko prešišalo u AC , a i RS će za koji mjesec, pa s kime ćete se onda upoređivati?
Umjesto da se grabe novi kilometri, prema B. Brodu ili Mostaru, koji mogu vraćati novac, kome šta znači tih 1,4 km, priključnog puta, koji i sada funkcioniše dvosmjerno?
@orion101 u Zenici izgrađeno skoro 4 km glavne gradske magistrale sa duplim trakama, 15+ kružnih tokova sa rekonstrukcijom kanalizacione i elektro mreže za 40-ak miliona KM...
,,Scepo Kepec,,se,,pita,,. Dok,,iznudi,,tal.
,,Scepo Kepec i direktor Auto cesta Adnan Terzic,,trljaju ruke. 10 posto za,,Scepu Kepeca,,od Gusinja.😕
Sto bi rekao Frenkie: Taman, kad sinu za osamnaesti kupim motor.
Bosnjaci vole ove price o 'evo samo sto nije'
1440 m vrijedi 20.000.000 KM. Znaci 1m puta na kojem nema busenja tunela ce kostato 13.889 KM. jarane pa to je zlatni put!
Kako oni vide AKCIZE !!! NISU NORMALNI !!! 20 mil KM za 1,44 km lokalnog puta !!!
Treba Fahrin toranj spojiti na glavnu cestu, zato je i usao u vlast da opet bude graditelj nasim parama. To bi bio divan budzetlija kandidat za Predsjednistvo BiH.
Samo nekakve zaobilaznice i obilaznice
Hocete li ikad izac vise sa tih zaobilaznica
Ovo je trebalo biti gotovo prije 10 godina.