Najveći investicijski projekat u Hrvatskoj podijeljen je u četiri faze, a sadrži izgradnju 32,5 kilometara ceste od čvora Komarna do čvora Doli. Cesta sadrži dva vijadukta, dva tunela i četiri mosta od kojih je najveći Pelješki.
Saobraćajnu plohu na mostu čine dva kolnika od koji svaki ima kolovoznu traku širine 3,5 metara i zaustavnu traku širine 2,5 metara. Predviđene su i dvije rubne trake širine pola metra, a tu je i sigurnosna i vjetrozaštitna ograda. Ukupna širina mosta je 22,5 metara.
Visina pilona je 40 metara, a postignuta je puna simetrija mosta. Najduži piloni dugi su 128 metara i izrađuju se u fabrikama u Kini te ih kontroliraju hrvatski inžinjeri.
Kako je tlo prekriveno glinenim naslagama bilo je potrebno predvidjeti čvrste temelje koji će prodrijeti sve do čvrste stijene ispod naslaga.
Graditelji smatraju da se nastojalo osmisliti savremen, ali i ekonomičan most koji će predstavljati jedan od simbola savremene Hrvatske.