Posjetili smo gradilište tunela Kobilja Glava nakon probijanja desne cijevi
Riječ je o izazovnom gradilištu. Naime, tunel se gradi ispod prostora na kojem je skoro 500 stambenih građevina. Osim toga, izgradnju otežava i struktura zemljišta, kao i izazovi koje nije moguće predvidjeti. Posebno teško je bilo iskopavanje prvih 30 do 50 metara tunela.
Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta (SDP) očekuje da će tunel, odnosno dionica Prve transverzale od Bara do Hotonja, biti u funkciji od kraja sljedeće godine.
Tunel Kobilja Glava će biti dio Prve transverzale kao saobraćajnice kojom će se povezati centar Sarajeva i Vogošća, tj. Koridor 5C. Imat će pješačku i biciklističku stazu.
Trasa Prve transverzale će biti od Američke ambasade, preko Koševskog Brda, Velešića, Bara, Šipa i Hotonja, do Vogošće. Spomenuti tunel se gradi između Šipa i Hotonja.
Izvođač radova je kompanija Euro-Asfalt, a izgradnja će koštati 31 milion eura. Novac za izgradnju tunela je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).