Sarajevo: Na tunelu Kobilja Glava probijena desna tunelska cijev, na jesen se očekuje i druga
Ovaj tunel će spajati potpuno novu saobraćajnu cjelinu Bare - Hotonj, koja će biti u funkciji do kraja sljedeće godine.
Šteta je naveo da je riječ o jednom od najzahtjevnijih tunela koji se gradi zbog položaja, strukture tla i zbog činjenice da se iznad tunela nalazi više stotina stambenih objekata.
"Težak posao je završen za sve učesnike u projektu, očekuje nas još mnogo posla, kako na nastavku bušenja druge tunelske cijevi, tako i na nastavku gradnje saobraćajnice prema magistralnom putu M18", rekao je Šteta.
Desna tunelska cijev duga je 635 metara, a lijeva će biti duga 632 metra.
"Ogroman broj ljudi je svakodnevno uključen u projekt, radilo se dan, noć, iz dana u dan su se rješavali nepredviđeni izazovi, kako bismo danas svjedočili probijanju desne tunelske cijevi prema Vogošći", istakao je Šteta.
Završetkom projekta rasteretit će se gužve na postojećoj saobraćajnici na pravcu Sarajevo - Vogošća i uveliko poboljšati kvalitet i standard života.
Radove na ovoj dionici izvodi kompanija Euroasfalt. Obje tunelske cijevi bit će duge skoro 700 metara, a izgradnja će koštati 31 milion eura. Novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).