Komentari (83)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Moze li neko objasniti kako Penny ilegalno sagradi objekat i 20 godina nakon toga blokira gradnju ceste Ambasada -Sip i time gusi desetine hiljada ljudi koji putuju ka Vogosci i autoputu, a o privredi da ne pricam. Znaci i stanovnistvo i privreda ispasta zbog hira nekog privatnika. Ova drzava je raspad nad raspadima. Treba nam nova rijec za ovo u cemu zivimo.
Čuj ilegalno sagradio objekat od 10.000 m2 dali ti zaista vjeruješ da je objekata ilegalan ? Kako je kao ilegalni objekat dobio struju , vodu , tehničku suglasnost za rad ? Ili je možda sve regularno , a političari hoće da mu to otmu , a on neda !
Evo ja ću ti objasniti. Pennyju je dozvole za gradnju dala mafijaška organizacija SDA. To je način djelovanja SDA. Evo još nešto za neupućene: Prva transferzala, koja se proteže od Zagrebačke ulice na Grbavici do spoja sa autocestom poslije Vogošće, ovim tempom neće biti završena ni za 50 godina, jer se na trasi nalaze desetine objekata koje je potrebno srušiti. Penny je samo jedan od njih.
PRIKAŽI ODGOVORE (6)
Nisam stranacki opredjeljen, ali se samo pitam sta su prethodni ministri saobracaja radili?!? Dodje Steta i zavrsi na desetine projekata sto 30 godina ne mrdaju. Sad ce neki reci da zavrsava jer se trose pare i zaduzuje drzava, svakako se zaduzujemo, bar ovako vidimo napredak i imat cemo koristi u svakodnevnom zivotu.
Koji od projekata koji su godinama blokirani je otkočen tokom Štetinog mandata..navedi jedan
Čekaj malo Kasablija, šta je SDA radila prije Trojke? Gdje su to oni ulagali novac? U Tuzlanskom kantonu od agresije do danas nije napravljen nijedan metar brze ceste. Prema Krajini nije napravljen nijedan metar brze ceste. Šta ste to vi radili sve te godine? Gdje su pare nestale?
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Žalosno dosad je trebalo biti završeno.. moj Šteta od tebe ni hajra ni koristi.. To bi rudari za par mjeseci krampama završili
Bjedno par stotina metara 7 godina rade i hvale se
Bjedno par stotina metara 7 godina rade i hvale se
a sto se nigdje ne pise a se vec postavljaju trole od vogosce do grada, guzva cd biti nednosljiva
635 metara za dvije godine ma bravo jestel to uzeli akord pa tako brzo zavrsili
evo štete kaže radice se dan i noć od skenderije do dva ribara da ubrzaju,od 15:00 nema nijednog radnika na toj lokaciji
Radi kopaj završavaj... I ponovi dalje....
Steta do penzije sto se mene tice!
Svaka cast.
Ove dvije tunelske cijevi bi mali žuti završili za mjesec dana a asfalt od Skenderije do Baščaršije za dva dana
Bravo ti ga bravo
kroz Kobilju viri Teleca glava:D
Izađeš iz tunela kod šipa, i onda hajmo opet onim uskim grlom pred ciglana mic po mic. Nismo sposobni u glavnom gradu napraviti ulaz pristojan. Porez twist towera već deceniju čekamo da prođe put do šipa..al hajd neka na pennija koji je 70% bespravno izgrađen.
Vala od čitave trojke Šteta imaš moj glas..Samo Ministre malo po glavnoj si previse buseva pustio, prave gužvu, ja znam da hoćeš običnom narodu da ugodiš ali ima i gospode koja radi goni, vrijeme mu je novac a busevi prave haus gužve.
Zašto je desna tunelska cijev duga 635 metara, a lijeva duga 632 metra. Zar nije moglo da bude iste dužine.
nemere jarane, diplome travnik, vitez, medugorje
Neko je preskocio geometriju u osnovnoj skoli
PRIKAŽI ODGOVORE (1)