Iz resornog ministarstva zatražili od Autocesta detaljne informacije o radovima na tunelu Hranjen
Prema Zakonu o cestama Federacije BiH odgovorni implementator projekta za Izgradnju brze ceste Prača - Goražde, dionica tunel Hranjen, je JP Autoceste Federacije BiH. Izbor izvođača i nadzora radova, potpisivanje ugovora za radove, nadzor i terensku kontrolu realizacije projekta izgradnja tunela Hranjen provodi isključivo JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar.
Federalno ministarstvo prometa i komunikacija je stoga 1. jula 2021.godine zatražilo detaljno izjašnjenje o realizaciji projekta izgradnje tunela Hranjen s naglaskom na završetak ovog projekta prema potpisanom Ugovoru o izvođenju radova, kako nismo zaprimili odgovor uputili smo dodatnu pismenu urgenciju prema JP Autoceste FBiH našim aktom od 16. jula 2021.godine.
"Na osnovu povratnih informacija koje dostavi Javno poduzeće Autoceste Federacije BiH, Ministarstvo će pripremiti Informaciju i dostaviti Vladi Federacije BiH kako bi se razmatralo na prvoj narednoj sjednici Vlade Federacije BiH", rekli su iz resornog ministarstva.
Kompanija Euroasfalt smanjila je intenzitet radova, a uskoro bi mogla i potpuno obustaviti radove na tunelu Hranjen. Kao što je Klix.ba jučer objavio, razlog za stopiranje jednog od najznačajnijih infrastrukturnih objekata, koji bi trebao znatno skratiti put između Sarajeva i Goražda, je nedostatak novca.
Prema našim informacijama, za oko 80 miliona KM (bez PDV-a), koliko je Vlada Federacije BiH prvobitno izdvojila, planirano je da tunelska cijev od pet kilometara bude probijena. Međutim, novca je nestalo u trenutku dok je probijeno samo 2,5 kilometara.
Zbog ove situacije sada brojni političari traže od Vlade Federacije BiH da objasni zbog čega je došlo do zastoja radova i zašto je novac potrošen.