Komentari (61)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
A dotle, molim i kumim oba velegrada, i Tuzlu i Živinice, da konačno pokrpe onaj pružni prelaz u Ljubačama, ili ako neće, da ja to zakrpim s jedno dvije miješalice dobrog betona.
ja se uvijek pitam postoji li kakvo rjesenje za pruzne prelaze taj na ljubacama onaj prema dubravama i ona dva na krizaljci. od kako vozim tu mi stradaju kugle i stabilizatori. moze li se ikako iznivelisati asfalt pa da se bez odvaljivanja tockova tu predje ili je to naucna fantastika pa mora tako da bude
U pravu, si ali to se samo moze sa novom skroz cestom. Ne vjerujem dok ne vidim, lici mi na predizbornu.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Obzirom da je dionica Živ - Tz jednostavno "spora" ko magla i ovo je nekakav napredak. Ali... TK je najmnogoljudniji, ima jaku industriju i on naprotiv vapi za AUTOCESTOM. Bagro prodana pocnite napokon graditi drzavu.
20 miliona za 5 km..neko se ugradio dobro...
Telecom finansira, a Tuzlaci uglavnom na Eronetu, mtelu i Happyu. Tuga.
Neće proći ni 5 godina a na tu novu cestu će se naspajati stotine iz svojih dvorišta i postat će obična seoska cesta. Nažalost....
Predizborna laz lokalnih puliticara. Jel tu nema Dzasmina majkinog sa svojih 12% nema nista od toga. I cuj,pare od lopovske udruge Telecoma ?! Kad su ti retardi ikad ista dali a da nisu jamili barem dvostruko.
Finaly
izgradnja 5 km ce trajati isto toliko godina u najmanju ruku
Rodžo moj velik je to zalogaj
Evo opet bhTelecom finansira gradnju projekata javnog interesa. Ovaj put se trosi na magistralu , prosle dvije godine u tunel hranjen ...
Nadam se da ce biti kvalitetna jer kako vidim prolazi kroz plovno podrucje
Imamo novi Hranjen. Bitno je da se izvuku sredstva iz dobiti Bh Telecoma i da se popasu. A zaobilaznica će biti 2070 godine.
A usparo Fadil pare na ulju sigurno... Pa mu sad lahko graditi svaki projekat...
Ma nek se radi nešto pa makar to bili samo crteži kojekakvih brzih cesta koji će se raditi narednih 50g. Imamo mi vremena, ne žurimo da ne bismo pogriješili. Vaš SDA
Telecom finansira, a Tuzlaci uglavnom na Eronetu, mtelu i Happyu. Tuga.
IMA LI ŠTA ZA KRAJINU?? ILI MI ZA VAS JEDNOSTAVNO KAO DA NE POSTOJIMO!!???
Sigurno je i za ovi kriv Dodik, što nismo sposobni za 25 godina od Daytona da povežemo dva najveća grada u FBiH
Valja gradit autoput gradjanima a ne autoput u Baketov džep
Nego Federacijo, vlasti, dokle smo sa brzom cestom Lašva - Travnik koju najavljujete godinama i koja je trebala biti izgradjena parama od klirinškog duga (koji je uplacen sredinom 2018.)? Zadnji put vrli premijer spominjao pocetak radova na proljece sljedece godine.. hehe
Ovo je dobra vijest za kvalitetnije povezati TZ i Živinice. Ipak, to nece nesto pretjerano znaciti za povezivanje sa Sarsjevom, jer meni je bilo koja druga dionica na tom putu gora od ove. Mozda bi za put Sa-Tz bilo nastaviti siriti onaj dio prije i poslije karaule, ali ovo je pametnije zbog povezivanja dva grada u TK.