Značaj Hranjena
37

Jusko: Nakon Tuzlanske regije u Goraždu se rađa jedna od najvećih industrijskih zona u BIH

Piše: E. A.
Foto: Klix.ba
Foto: Klix.ba
Ministar prometa i komunikacija BIH Ismir Jusko koji je u Goraždu prisustvovao potpisivanju ugovora o gradnji tunela Hranjen, odnosno prve faze projekta izgradnje brze ceste Sarajevo-Goražde, izjavio je kako je riječ o strateški važnom projektu za cijelu regiju, čija će izgradnja izmjeniti kompletnu transportnu infrastrukturu između koridira Vc i glavnog grada i istočnog dijela naše države.

"Drago mi je da se na kraju mandata ovog saziva Vijeća ministara i Vlade napokon dešava nešto što je izuzetno pozitivno. Ovo je prvi konkretan projekat koji se dešava nakon početka radova na mostu u Svilaju", izjavio je Jusko.

Dionica od Goražda do Sarajeva dio je i trase autoceste Sarajevo - Beograd, a nedavnom posjetom Ankari državni ministar prometa i komunikacija dobio je uvjeravanja da Turska čvrsto podržava ovaj projekt, dok se tokom posjete Srbiji uvjerio da je prilično odmakla u pripremama za izgradnju dijela autoputa na svom teritoriju.

"Kada je u pitanju komunikacija Beograd-Sarajevo, nisam htio ni jednog momenta da dođemo u situaciju da projekat stane, čak su neki očekivali da će u predizbornoj kampanji doći do prekida aktivnosti na tom dijelu. Ja sam prije 15 dana bio u Ankari, razgovarao sa ministrom i oni su rekli da u potpunosti stoje iza tog projekta, da on apsolutno nije u krizi, a jučer sam imao priliku vidjeti da je Srbija itekako odmakla u tom segmentu, da su oni već potpisali određene sporazume i očekuje se pravljenje projektne dokumentacije, ono što u ovom momentu njima najviše nedostaje", rekao je Jusko.

On je istakao da se došlo u fazu da se potpiše međudržavni sporazum.

"Od tog međudržavnog sporazuma zavise sve daljnje aktivnosti, a mi ćemo na onim tehničkim aktivnostima i dalje raditi. Projekat je u punom pogonu i ja niti jednog momenta nisam prepoznao bilo šta što bi moglo naznačiti krizu, a budite uvjereni da jesam, da bih to javno rekao zbog toga što se radi o ozbiljnom projektu. Vjerujte, sve strane, i bosanskohercegovačka i Turska i sa strane Srbije u punom kapacitetu smo saglasni da to treba ići dalje. Ovaj tunel se upravo nadovezuje kroz ovaj projekat, a čuli smo i danas, da ako bi se samo tunel napravio bez konekcije brze ceste u principu to nije završen projekat" izjavio je Jusko.

Pojasnio je također da postoji inicijativa OPEC-ovog fonda OFID da finansiraju nastavak gradnje brze ceste Sarajevo -Goražde.

"Mi smo prije 20-tak dana razgovarali sa ljudima iz OPEK-a i bio sam slobodan da lično prezentujem važnost ovog projekta. Ono zbog čega potenciram ovaj dio BIH je zbog činjenice da se nakon Tuzlanske regije ovdje rađa, sigurno jedna od najvećih industrijskih zona u BIH i bez kvalitetne transportne komunikacije ovaj kraj će prije ili poslije početi jednostavno da stagnira. S druge strane turistički potencijali ovog kraja su itekako veliki i ono što sam istakao kao jednu od bitnih činjjenica ne samo za ovaj kraj nego i cijelu BIH je što nam ode mladost."

Jusko smatra ukoliko se naprave kvalitetni putevi postoji mogućnost za razvijanje industrije i u Tuzli i u Tešnju i u Goraždu, u cijeloj BiH.

"Sad govorim o ovom projektu, tako da ima investitora koji su spremni ovdje da investiraju. Ja sam na ovom mjestu dvije godine i žao mi je što se to dešava u ovom momentu, da ne ispadne da su to predizborni poeni, budite uvjereni za mene pojam tehnički mandat ne postoji, za mene postoji da radimo do zadnjeg dana, jer građani nas plaćaju", izjavio je Ismir Jusko, državni ministar prometa i komunikacija.