Komentari (28)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kada slusas ove hajvane na ovom biznis forumu,daje se zakljucak da smo jaci od emirata i svicarske zajedno.Jos malo pa cemo mi MMF-u posuđivati pare.
Ma jasta, kako da nije, pa onda da se vratimo svi iz CH za BiH, ako je tako, 🤔
Ovaj ne zna ni izgovoriti ime koridora a kamo li sta drugo. Ja ministra i g....na.
Ovo je dobro,znaci ne trebaju nam akcize i mmf
@Rajvosa99 pa kako je dospio do zvanja ministra?! 🤔
nemamo voz do Ploča ni Budimpešte, ono što smo godinama imali. Voz nam do Zenice (sve pravac) putuje 2h... Umjesto da stave cilj za naredne 2, 4, 8 x godina... da ide ispod sata, oni ublehe prodaje. Cestama se nafta prevozi. Vikendom teretni saobraćaj dozvoljen, ono što u YU nije moglo biti zamislivo... koje vi ublehe prodajete mater li vam vašu...
Oživljavanje željezničke infrastrukture je najveći šupljak kojeg je Jusko zakotrljao, jer i dječici u jaslicama je jasno da dok postoji izuzetno jak autoprevoznički lobi u vrhovima politike, nema šansi da se bilo što zapokrene po pitanju željeznica.
ljudi kakve se ovdje suplje bacaju ljepo mi ugodno sto sam drzavljanin Bih..dok ne otvorim frizider.i svatim da djeda mraz ne postoji
Izvinjavam se što ću promašiti temu, ali moram pitati kako nema nikakvih vijesti iz Turske? Da nije neko zabranio dole novinarima da rade? Da nije diktator i tiranin uspješno proveo "demokratske reforme"? Sad se može reći da imam nešto protiv Erdogana, i to je tačno i bojim se da je ova suša informacija pokazatelj da tamo nešto ne štima.
Kome idu te silne pare ?? Vozimo se najgorim putevima u EU , a uzimate nam pare na akcizama na registraciji na cemu sve ne GDJE TE PARE IDU , hocemo transparentno da se trose i da narod ima uvid u stanje a ne kao dobili smo 200 miliona i to je to , kome pare idu i za sta gdje ce da se utrosi i fening koliko je para uslo u ovu zemlju pa valjda bi se do sada vidio pomak , a ja vidim samo vile nasih mocnika dok se vozim po makadamu !!!
U Bosni se pod pojmom inkasiranje smatra kreditno zaduživanje i sadaka.
jusko zamolio bih te da mojoj svadjalici @chesireCat prebacis na racun koju milju da izbaci nervozu na jedan shoping da mi kaze da me voli poslije svega
To je mizerija koliko se do sada mogli inkasirati po osnovu auto cesta i željeznice.. Da se do sada završio koridor V c, BiH bi godišnje samo od cestarina zarađivala preko 500 milona KM. Hrvatska danas zarađuje od auto cesta preko milijardu eura na godišnjem nivou. BiH bi mogla bez problema pola tog iznosa inkasirati samo da je bilo stručne strategije i političke volje.