Komentari (112)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
U prvom planu avioni upravo tako. 1983-e smo ih imali 2023-e ih nemamo.
nije istina da smo imali zato sto je JAT naslijedila Srbija tako da su uvjek bili Srpski
Šta ste vi imali osim aerodroma, JAT je bila prevoznička firma sa sjedištem u Beogradu, tako da je JAT bio vlasnik aviona a nikako sarajevski aerodrom
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Mlad sam i nisam zivio u periodu te drzave i sistema ali bez obzira na to znam da danas mozda ne bi imali ni vode ni struje da se ova drzava morala pobrinuti i izgraditi to. Koliko fabrika, pogona, saobracajne infrastrukture, energetskih kompleksa i mreza, stambenih jedinica je napravila i ostavila i dan danas se koriste ne zaboravljajuci cinjenicu da je mnogo toga unisteno u ratu ali opet se drzava bazira na onom sto je ostalo, skoro nista nije napravljeno u periodu poslije rata.
Lijepo je bilo. Današnji starci bili mladi, nisu još bili djedovi, nisu pili lijekove niti su imali šećer. Kako nije bilo lijepo...
Oni sada ne mogu ni okrečiti što je drug Tito napravio!
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Aerodrom u selu Tivat ima duplo veci promet putnika.
Bila država kakve više nema, ali eto sad znamo što smo i tko smo, ali nemamo gdje da radimo :(
A onda dođoše veliki Srbi, veliki Bošnjaci i veliki Hrvati i sve ode u 3 p.m.
A jest mocno izgledo ko u Mogadishu sad😜
Taj Boing 727 YU-AKF je isporucen JAT-u 28.3.1975g,a raskupusan je 2007 u Beovradu i pocesto je letio sa Sa aerodroma .
Ljepota života...odiše nekom mirnoćom , sigurnošću,ljepotom....
U prvome planu je helikopter nekadasnjega mup-rbih delfin i bila su dva komada i tada su bili najsavremeniji u SFRJ i oba su pripadala republickome MUP-u sa jos par gazela i bellova
sta bola serete pogledajte vide iz juge gradova samo snimali odredene lokacije ostalo bilo ko afrika zaostalo sela oko mostara nisu struje imala do 80, telefon poslje rata dosao
Sad imamo jala brada hanume i hurme. Aviona ni u drugoj galaksiji. Doduše droge više i veći izbor alkohola
Tada je savi ovion čeko autobus JATa koji je putnike dovozio do nebodera JAT kod vječne vatreNije bilo taxsista i otimačine para.
Kako bolan nije eno ti taxi na snimku 😂😂😂 btw imas imas i sada autobus koji ide svaki sat vremena 😂😂😂
Sve moguce su unistili , rasprodali ,u stecaj odveli milionske firme , ne samo u bosni generalno sve zemlje bivse juge!
Pa nikle su nove :D
Ovako je izgledao do prije dvije godine...
ljudi jel ovo moguće da aerodrom prije 40 godina izgleda ljepše i kulturnije nego danas...
@BoskoBuha1945 izgleda da dugo nisi bio na sarajevskom aerodromu
hahaha pa nije se ni moglo ničim drugim osim JAT-a jer strane aviokompanije nisu ni primale raspali dinar😁a zamijeniti ga u državi je bilo protuzakonito.
Nije se mogla strana valuta zamjeniti u dinar? Ili si za vrijeme SFRJ bio u šumi bez struje bez kontakta sa situacijom:ili si citav zivot zivio u inostranstvu ili si maloljetan pa lupetas na pamet. Odakle se javljas? Ostrvo Sentinel?
Kažem nije se mogao dinar zamijeniti za stranu valutu , da kupiš kartu iz jedne strane države u drugu a i kad zamijeniš kod nekog raspalog švercera , tek tad saznaš koliko si jadan i bijedan ako si ih zaradjivao pošteno i u Jugoslaviji.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
U pet deka razlika