Kako je pandemija koronavirusa utjecala na pažnju javnosti u medijima
Kako prenosi portal comscore.com u svih pet europskih zemalja koje smo gledali, posjete glavnim vijestima oscilirali su periodu od 10. do 16. februara. Međutim, u sedmici od 17. do 23. februara stvari su se uvelike promijenile u Italiji, vjerovatno središnjoj tački pandemije u Europi u tom trenutku.
U drugim europskim zemljama interes je postupno rastao, a zatim je porastao tokom marta u periodu od 09. do 15. marta. Do tada, u odnosu na period od 30. decembra do 5. januara broj posjeta porastao je za 50% u Francuskoj, 29% u Njemačkoj, 142% u Italiji, 74% u Španjolskoj i 44% u Velikoj Britaniji.
Pandemija je jako ugrozila veliki dio ekonomije, a jedna od najpogođenijih grana je turizam. Promet na web stranicama turističkih agencija kretao se prema dolje od kraja januara.
Zapravo, u usporedbi s periodom od 30. decembra do 5. januara, posjete web stranicama turističkih agencija tokom perioda od 5. do 15. marta smanjene su za 7% u Francuskoj, 36% u Njemačkoj, 67% u Italiji, 18% u Španjolskoj i 23% u Velika Britanija.
Kako su glavne vijesti prenijele informacije o epidemiji, tako su to učinili i društvene mreže oko sredine februara: u usporedbi s periodom 10. do 16. februara, broj posjeta u martu od 09. do 15. marta porastao je za 14% u Francuskoj, 11% u Njemačkoj, 30% u Italiji, 55% u Španjolskoj i 18% u Velikoj Britaniji.