Komentari (208)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bliži im Zagreb nego Sarajevo kako cestovno tako i ekonomski.
Svakako po meni bi krajina trebala traziti neku autonomiju koliko su sistematski zapusteni od ove nazovi drzave BiH
Budući da narkomančine imaju pravo da pjevaju uvredljive pjesme o njemu, Fadila trebaju više cijeniti. Da sam ja uređivao državu ostavio bih logore za tucanje kamena iz srbokomunističke ere, pa bi Fadilu danas pjevali hvalospjeve a ne psovke.
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
Mi krajisnici u sustini skoro svi radimo vani. Nazalost. Ali to je bilo jedino sredstvo za prezivljavanje. Sarajevo tj. centralna banka Bosne i Hercegovine hoce da gradi park u centru Sarajeva u vrijednosti 4 miliona KM. A Bihacu bolnica u fazi raspadanja. Ne razumljivo. Idiotizam prvog stepena.
Strašno je koliko je Krajina zaboravljena, zapuštena i ignorisana od strane vlasti u Sarajevu.
IMAJU I AERODROM ZAŠTO NE BI IMALI I AUTOCESTU! dilfaš ubleha mart 2021
Sav jad ove vlasti se ogleda u povezivanju krajine sa centralnom BiH .... SRAMNO da 25 godina nisu u stanju povezati ovo malo drzave ...... NEMOGU ONI OKRECIT STO JE TITO NAPRAVIO.... dobro je neko rekao
Rahmetli Izet Nanić, Atif Dudaković i mnogi drugi, hrabri sinovi Bosne, Krajišnici. Dali smo vam sve, niste nam dali ništa. Snašli smo se sami, ne da nam Sarajevo, da nam Beč, da nam Zagreb, Ljubljana...
Rahmetli general Mehmed Alagić
Evo za sve.... kako bi pomogli Krajini i istoku zemlje BiH na njenom povezivanju Istoka i Zapada.., od 2010. godine Udruženje inžinjera saobraćaja u BiH, potencira na ovome Fadil zna bolje ... neka mu... Evropski longitudinalni cestovni pravac: (Trst ) - Rijeka - Senj - Otočac - Bihać - Jajce - Travnik - Sarajevo - Goražde - (Albanija - Skoplje - Istanbul) sa alternativnim priključkom Bihać - Velika Kladuša - Karlovac.
Istinski i iskonski Bosanci zive u Krajini, sa tim ljudima imam samo pozitivna isiustva i cini mi se sve sto je dobro ostalo u ovoj napacenoj zemlji to je Kraijina. Nepravedno napustena i zapostavljena, a prelijepa i inatom sacuvana, pozdrav svim Krajisnicima.
Krajišnicima uvijek nude ono što im nije potrebno. Dnevno prema Sarajevu ili prema Banjaluci ne putuje ni 100 putnika iz USK, ali zato prema EU putuje cca 1000, a vikendom i puno više.
Pored navedenog USK treba preko prekogranične saradnje tražiti da Hrvatska malo modernizuje ceste od Vojnića prema Kladuši i od onaj msnj komad puta od Drežnika prema Izačiću. Za sve ostalo će se Krajišnici sami snaći u EU.
USK ne treba autoput. Treba obnovitu bolnicu, obilaznice Bihaća, Cazina i Kladuše; 3 manja granična prelaza, put prema Krupi preko platoa iznad Une; te novi most u Otoci.
Krajina gubi narod
Konacno da se neko sjeti Krajine.
Teza da Sarajevo "jaše" lijepu Krajinu je neuspjeli pokušaj agresora za dodatnu podjelu, već podijeljene Bosne, pa i Federacije na kantone... Kantoni su i napravljeni da se decentralizirala čak i Federacija... Krajina se gradi budžetom USK, a Sarajevo - KS.... Legitimaši u FBiH sabotiraju infrastrukturne projekte željeznica i puteva da se poveže Krajina sa Jajcem
za početak napraviti autoput, Sanski most, Kurpa, Cazin , Velika kladusa i jedan krak za Bihac. sve to uvezati a onda voliti preko Jajca ili Banja Luke u Sarajevo.
Krajina je pomogla sama sebi. Do 2025 nece ostati ni mrav.
Nakon ovoga će biti. Ne treba vam ni aerodrom, mi se malo igrali... Imate banjalučki...