Kontinuirani razvoj
22

Kompanija Alma Ras 2023. godinu uprkos poslovnim izazovima zaključila uspješno

E. M.
Foto: E. M./Klix.ba
Foto: E. M./Klix.ba
Kompanija Alma Ras danas je u Visokom predstavila svoje poslovne rezultate u 2023. godini u kojoj je akcenat bio na borbi s inflacijom te pažnja prema radnicima kojih je na tržištu sve manje i manje.

Alma Ras je ove godine zatvorila svoj pogon u Bosanskom Petrovcu, a razlog toga je očuvanje poslovanja i želja da se ustabili lanac proizvodnje.

Uprkos svim izazovima tokom 2023. godine koji su se najviše ogledali u padu potražnje u tekstilnoj industriji na tržištu Evropske unije koja je primarno izvozno područje BiH, ova firma je uspjela stabilizovati poslovanje te su u toku optimizacije poslovanja, troškova i svim drugim aspektima kako bi ostvarili što bržu i efikasniju konkurentnost.

Na danas održanoj konferenciji za medije su kazali da su prateći evropsko tržište osigurali i dodatne certifikate organske proizvodnje koja je važna za dalje poslovanje. S obzirom na porast upotrebe tehnoloških procesa kazali su da prate i taj tempo kako ne bi zaostali s ostatkom svijeta.

Foto: E. M./Klix.ba
Foto: E. M./Klix.ba

"Primjetan je nedostatak radne snage. Nama nedostaje kvalifikovane radne snage, ali s druge strane, čvrsto vjerujem da nismo iscrpili bazen jer je dosta ljudi neaktivno, na biroima, i taj dio se treba učiniti efikasnijim što bi bila višestruka korist za bh. društvo u kojem se što više radnika treba osposobiti za rad, pa barem to bilo kvalifikacijama da ne idu izvan BiH i da razvijaju ovo društvo", kazao je direktor Rasim Memagić.

Prema zvaničnim podacima BiH je ove godine u 10 mjeseci imala 2 milijarde uvoza tekstilnih proizvoda i u rangu je s uvozom iz 2022. godine dok je izvoz tekstilnih proizvoda oko 1,5 milijardi što je 75 posto pokrivenosti uvoza izvozom.

Foto: E. M./Klix.ba
Foto: E. M./Klix.ba

Ove godine Alma Ras će ostvariti ukupan prihod od 72 miliona KM, što je za 500.000 KM manje nego prošle godine, a investirali su 1,5 miliona KM.

Alma Ras upošljava 1.211 uposlenika od čega je 207 muškaraca, a za 330 polaznika su osigurali dodatne edukacije. U proteklim godinama ostvarili su uspješne saradnje s brendovima kao što su Armani, Boss, Calida, Triumph i brojni drugi te su otvorili i svoje trgovine u Ljubljani i Nikšiću.