Nakon lansiranja igre Pokemon Go, vrijednost Nintendovih dionica porasla je za 14 milijardi dolara. Trenutno ova igra zarađuje blizu 1,6 miliona dolara dnevno i to samo na korisnicima iOS uređaja.
Budući da je igra Pokemon Go nakon samo deset dana postala sastavni dio čak šest posto američke populacije, Laura Martin, izvršna direktorica kompanije Needham & Co. predviđa kako će taj broj u narednom periodu porasti na čak 20 posto.
"I dok je vrijednost kompanije Nintendo porasla do 20 milijardi, oni imaju IP rizike, za razliku od Applea. Apple će podijeliti uspjeh svakog sljedećeg genija koji napravi hit igru jer ima iOS platformu za njihovu distribuciju", kazala je Martin za CNBC.
Martin predviđa uspjeh kompanije Apple i zahvaljujući App Storeu.
"Apple ima više profitne mreže nego kompanija Walt Disney i veći povrat kapitala nego Facebook, stoga ih ne možemo posmatrati samo kao kompaniju koja pravi hardver uređaje poput telefona", kazala je Martin.
Iako Pokemoni postoje od 1996. godine, ništa nije napravilo takvu pometnju kao igra Pokemon Go. Pojašnjenje tog fenomena pokušao je napraviti i Independent, a smatra se kako je razlog velike popularnosti igre upravo u tome što je ljude natjerala da izađu iz kuća u stvarni svijet, na jedinstven način uspjela spojiti stvarnost i virtuelni svijet.