Podsjećamo, 17. juna 2019., prigodnom svečanošću obilježen je početak radova na prvoj dionici autoputa na Koridoru 5C kroz Republiku Srpsku.
"U ovom trenutku sa zadovoljstvom konstatujemo da se projektovanje i radovi odvijaju prema planiranoj dinamici. Na izgradnji trase autoputa izvršeno je probijanje i spajanje trase u čitavoj njezinoj dužini, uključujući iskop i pripremu temeljnog tla, kao i izradu svih projektovanih pločastih propusta, dok se nastavljaju intenzivni radovi na izgradnji nasipa, koji je završen u iznosu od 60 posto", saopćeno je.
U toku je i izgradnja ukupno 10 objekata, koji uključuju vijadukt Rampa 1, vijadukt Rampa 3, most preko rijeke Bosna kod petlje Rudanka, i sedam podvožnjaka.
"Planiramo da se radovi na mostu kod petlje Rudanka završe do augusta 2020. godine", rekli su iz integrala.
Istovremeno, vrši se uređivanje desne obale rijeke Bosna (od mosta kod petlje Rudanka, uzvodno do naselja Bare), koje je završeno u iznosu od 60 posto. Ističe se da će na ovaj način biti povećana propusna moć rijeke Bosna u tom dijelu njezinog toka, da će biti stabilizovana obala i otklonjena opasnost od njezine erozije i od periodičnih poplava.
"U narednom periodu će, uz povoljnu epidemiološku situaciju i očekivane još povoljnije meteorolške uslove, biti nastavljeni svi započeti radovi na trasi (izrada nasipa), na objektima (10 objekata) i na uređenju desne obale rijeke Bosna. Pored toga počet će izgradnja gornjeg sloja trase autoputa (postavljanje tampona) i njegova cementna stabilizacija, počet će radovi na sistemu odvodnje, radovi na izgradnji mostova preko Lukavičke rijeke (3 mosta), kao i radovi na izgradnji podvožnjaka Rudanka kod željezničke pruge", zaključili su iz Integrala.
Nadzor nad radovima vrši zajedničko preduzetništvo (Joint Venture) KREBS + KIEFER Eastern Europe GmbH (Njemačka) & GEING Krebs und Kiefer International & others ltd. (Sjeverna Makedonija).