On će funkciju preuzeti 2017. godine i postat će prvi šef operacija brenda Lego koji nije Danac.
Jorgen Vig Knudstorp, koji je u protekloj deceniji vodio firmu, naći će se na čelu novoformirane Lego Brand Group.
Restrukturiranje kompanije ima za cilj iskorištavanje "neiskorištenog potencijala" Lego brenda, prenosi BBC. Njihov novi cilj je zaštita i razvoj brenda, kao i obrazovne i humanitarne aktivnosti te nadziranje svojih Legoland atrakcija.
Lego je još uvijek u vlasništvu porodice Kirka Kristiansena, osnivača firme iz 1932. godine. Finansijski najnižu tačku doživjeli su 2004. godine kada su ih elektronske igračke pomele sa tržišta. Međutim, u posljednjih deset godina, pod direktorskom palicom Knudstorpa, zabilježen je eksponencijalni rast, a koristilo im je i povezivanje sa filmovima i serijama Star Wars i Harry Potter, kao i uvođenje aplikacija za pametne telefone i digitalne igre.
Prošle godine ostvarili su prihod od 5,2 milijarde dolara i tako se pozicionirali na drugo mjesto po veličini u svijetu igračaka, odmah nakon Mattela, proizvođača lutaka Barbie i autića HotWheels.