Komentari (40)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Možda da proizvodnju prebace u Vogošću, može im to Asim završiti...
Nove tvornice , sa robotima i skupom tehnologijom , se ne grade u ratnoj zoni , gdje Bakir Komso i bosnjacki politicari svaki dan kazu rat , i to ne prosli , nego buduci
Nas obilaze ko kugu. A nekad su se jagmili za Ex ju radnicima. Toliko o drzavama posle rata
@Xmax Nekad smo bili jeftina radna snaga, sad smo korumpiranani kriminalna jeftina radna snaga.
@Xmax protiv radne snage iz tz ex ju nemaju nista samo na exju prostore nece jel su korumpirani
Nema to veze ja svakako vozim mercedes
Poljska je blize i u centru Europe, ali Turska ima vise iskustva u Inzinjeringu i proizvodnji Auto industrije i bliza je velikom azijskom trzistu. Ipak mislim (nadam se) da ce vecina pogona ostati u Njemackoj i da ce drzava "pogurati" da se ne ide van zemlje.
sto li ih ne premjeste u BiH..ima 1000 razloga, od lopovluka, nepismene radne snage pa dalje
Pošaljite im pismo namjere, besplatne dozvole, besplatna zemlja, 2 godine da će Općina-Kanton FBiH ili Bih plaćati doprinose za radnike, BIH im je mjera sve im blizu :)
jedini problem sto imaju sa turskom da je daleko a u polskoj su plate vece tamo ljudi imaju u industrji 1500-1800 u njemackoj 2800(prosjek norm. radnika) ...sad bi svak reko onda turska ali nemores 8 tegljaca natovariti na kamion i iz turske dovuc nisu to luksuzna auta sad se i Co2 emisija racuna u preizvodnji
jbo kvalitet, daj samo da gazdi ostane sto vise para.. radnicima ko i uvijek 🖕
Tako i treba ,zatvaraj
A STA JE SA BOSNOM I HERCEGOVINOM???? OVDJE IM JE NAJEFTINIJA RADNA SNAGA!!! 500 KM!!!! JESU GLUPI !!!
@IZ1U1 Ali Bosna nije stabilna pa se boj
i tamo nkv radnici imaju 300 400 eura.. a nema petljavina ko otvorit firmu u bosni.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Turcima ne treba MAN, oni prave svoj prvi automobil koji će vjerovatno biti najbolji na svijetu. Šta god da Turci urade to je kvalitetno. Turcima je tehnologija presudila 1683 inače bi Islam danas bio u centru Evrope.
Turska je i tak sila,molit cemo mi da idemo tamo radit ,zapisite ovo ako ne mozete zapamtit moja raja
Turska je sila
Fino, tako i treba, Njemacka fino zatvori profitabilne firme sa hiljadama radnika trazeci soluciju za napredak dok u federaciji npr GRAS potpuno neprofitabilna firma sa milionima tj stotinama miliona duga i konstantnih minusa kao i sve druge fiorme ne otpustju niti jednog radnika jer gube glasove. I onda kazu Njemacka je stabilna i jaka. Pa evo vam primjer zasto je jaka.
@DirektUbrain To nije solucija za napredak nego pohlepa i grabljenje. NIje stvar zarađivati mnogo nego zarađivati još više, po svaku cijenu. Svijet ide ravno u k. Ljudskosti na kapaljku. Neću otvoriti fabriku u siromašnijoj zemlji da bih pomogao ljudima da od svog rada žive nego samo zato što im mogu dati manju platu i manje naplatiti njihov rad. Odvratno.
Da da, htjeo je VW otvoriti i produkciju auta u Turskoj ali zbog ove situacije nije. Turska više nije opcija. Čak ni Poljska. Veće šanse imaju Srbija i BiH ako dođe mali šengen.
@Gelecek Baš htjeo?