Kao i svaki ovlašteni servisni partner brenda kao što je Apple, Mekline (poslovnica kompanije Macline d.o.o.) procedure prati direktno prema Apple uputama, a servisni dijelovi stižu direktno iz Apple skladišta.
Vaš Apple uređaj će u ovlaštenom servisnom centru Mekline dobiti vrhunski tretman Apple certificiranih i obučenih servisera koji će uvijek imati rješenje za vaš problem.
Uz certifikacije, Mekline osoblje redovno prolazi i obuke za podršku svim Apple uređajima, tako da uređaje koje ste kupili bilo gdje u svijetu možete donijeti u naše prostorije na servis i podršku.
Pored standardnih servisnih procedura koje propisuje Apple, jedino u Mekline servisnom centru možete ostvariti svoja prava kroz besplatne Apple programe podrške za uređaje kao što su: besplatna zamjena 5W adaptera sa oznakom A1300, koji su dolazili uz iPhone 3GS, iPhone 4 i iPhone 4s; besplatna zamjena u slučaju nefunkcionalne Wake/Sleep tipke na podržanim iPhone 5; besplatna zamjena u slučaju neispravne ili slabije baterije na iPhone 5; besplatna zamjena SSD na određenim MacBook Air modelima 2012–2013; besplatna zamjena matične ploče za MacBook Pro modele prodate u periodu februar 2011. – decembar 2013. godine, a čiji se problem sa grafičkom kartom manifestuje pojavom linija na ekranu ili iznenadnim sistemskim restartom.
U program besplatnih zamjena ulaze svi uređaji koji prođu verifikaciju na Apple serverima, bez obzira na mjesto kupovine.
Bitno je navesti da sve rezervne dijelove Apple šalje u Mekline u roku od 24 do 48 sati od prijavljenog kvara kroz Apple servisni kanal. Mekline možete kontaktirati putem e-maila [email protected] ili telefona 033 550 985. Više informacija je dostupno na web-adresi www.mekline.ba.
Od oktobra, Mekline je postao i jedini ovlašteni servisni centar za Beats by DRE za BiH, koji je Apple kupio ove godine. Sada i svoje Beats slušalice i zvučnike možete dostaviti našem servisnom centru na siguran i brz servis podržan direktno od strane Apple kompanije.