Kompanija u vlasništvu milijardera Isaka Andica, koji se trudi što manje pojavljivati u medijima, prema rezultatima izvoza predstavlja ponos za mnoge Katalonce koji zagovaraju dobijanje samostalnosti uoči regionalnih izbora 25. novembra.
Kreacije modne kuće Mango prodaju se čak i u zemljama poput Pakistana i Myanmara, ali im najveći uspjeh trenutno predstavljaju rezultati prodaje u Španiji, zemlji koja je već godinu dana u recesiji, a finansijska kriza sigurno će se osjećati i dogodine.
Posljednji podaci govore da je jedan od četiri španska radnika zaposlen, međutim, to nimalo ne utječe na poslovanje Manga.
"Nimalo nas to ne dotiče. U Španiji smo ove godine prodali 20 posto više proizvoda nego prošle", kazao je Enric Casi, generalni direktor firme čije je sjedište u blizini Barcelone.
Mango je ipak morao reagovati na krizu te su ove godine snizili svoje cijene kako bi nadomjestili troškove nedavnog povećanja poreza i kako ne bi izgubili kupce.
"Prošle godine smo prodali odjeću u vrijednosti 1,4 milijarde eura, a ove godine će to biti otprilike 1,7 milijardi eura", kaže Casi.
U Mangovoj tvornici, poznatijoj kao Hangar, radi 600 dizajnera iz različitih zemalja svijeta, a najveći broj njih je mlađi od 30 godina. Njihove kreacije nose poznati modeli poput Kate Moss i Barceloninog igrača Gerarda Piquea.
U blizini Hangara su dva logistička centra koja 24 sata dnevno rade na slanju kreacija u Kinu, Vijetnam, Maroko, Tursku i Indiju, gdje ih šiju i distribuiraju u prodavnice širom svijeta.
U toku 2013. godine planiraju otvoriti trgovine u Francuskoj Gvajani i na Karibima.