Mostarska kompanija napravila softver koji mjeri temperaturu svih osoba u prostoriji
"Pomoću našeg softvera i termalne kamere možemo, bez obzira na to koliko se osoba nalazi u prostoriji, detektirati osobe s povišenom tjelesnom temperaturom i na taj način preventivno djelovati u smislu odstranjivanja tih osoba, izolacije, te svega što je potrebno prema pravilima medicinske struke", kazala je Emina Ćehajić iz firme NSoft.
Termalne kamere, kako tvrdi, doslovno mogu pratiti tjelesnu temperaturu osobe koja se nalazi na mjestu gdje su kamere postavljene.
Ona je danas ovaj program predstavila u Mostaru te kazala kako je proizvod zapravo razvijen prije četiri godine, ali je u doba koronavirusa nadograđen i lansiran na tržište kao takav.
"Mi taj proizvod ne prodajemo, nego ga doslovno iznajmljujemo. To je naš softver i koristi se u svim mogućim branšama, kao što su turizam, ugostiteljstvo, hotelijerstvo, bankarstvo, državne službe, javne površine, aerodromi, granični prijelazi. Također, sve ono što u ovome trenutku radi i pokušava pronaći novi modus poslovanja, sa sigurnijim načinom djelovanja prema uposlenima, ali i prema klijentima", pojasnila je Ćehajić.
Ističe kako se na osnovu tog programa može raditi i analitika, jer softver prepoznaje dob, spol, općenito broji ljude, ali nudi i puno više od toga.
"Pokazuje koliko je ljudi prošlo kroz hotel ili mjesto na kojem su postavljene kamere, dob, spol, mjesta kretanja, imaju čak i emocije na osnovu kojih se može vidjeti koliko su ljudi zadovoljni, a ta analitika omogućava da se prave pametnije i bolje poslovne odluke", pojasnila je.
Govoreći s fokusom na turizam, hotelijerstvo i ugostiteljstvo naglašava da softver može pokazati kuda se kreću gosti, ali i šta su im najzanimljivije tačke izlaganja.
"Imamo mogućnost označavanja gostiju, ako je riječ o VIP gostima, da ih ljudi na recepciji ili u restoranu mogu prepoznati i na taj način tretirati. Isto tako prepoznaje i rizične osobe, ukoliko je bilo problema i vandalizma, pa notifikacija javlja osiguranju gdje se ta osoba nalazi, kako bi se moglo reagovati na pravi način", pojasnila je.
Softver, prema njenim riječima, može ići dvosmjerno, na jednu stranu prema uposlenima, a na drugu prema gostima, a ta analitika omogućava dodatno da se prave bolje poslovne odluke.