Tokom svoje procjene tim inspektora koristio je nekoliko metoda da utvrdi nivo usklađenosti aerodroma sa standardima ICAO (Međunarodne organizacije civilnog zrakoplovstva), uključujući razgovore s aerodromskim službenicima, ispitivanje dokumenata koji se odnose na mjere sigurnosti aerodroma i provođenje fizičke inspekcije aerodroma. Slično tome, TSA je revidirao aerodrom u Beogradu krajem 2015. godine, prije nego što je Air Serbia uvela letove za New York.
"Cilj revizije bio je procijeniti provedbu standarda sigurnosti civilnog zrakoplovstva i odgovarajuće preporučene prakse", kazali su iz Aerodroma Sarajevo.
Američki prijevoznik Eastern Airlines planirao je ovog ljeta pokrenuti liniju između Chicaga i Sarajeva, ali je otkazao prodaju karata u roku od nekoliko dana.
Generalni direktor sarajevskog aerodroma Alan Bajić rekao je prošlog mjeseca za EX-YU Aviation News kako pregovaraju s Eastern Airlinesom, koji planira uspostaviti letove između Chicaga i Sarajeva. Prijevoznik je planirao rutom upravljati jednom sedmično, između 28. maja i 3. septembra, svojim avionom Boeing 767-200ER sa 238 sjedišta.
Sarajevo nikada nije imalo redovne direktne letove za Sjedinjene Američke Države. Pred pandemiju 2019. godine New York, Chicago i Boston bili su glavne neobrađene rute između Sarajeva i SAD-a na osnovu podataka OAG-a. Između njujorških aerodroma i glavnog grada Bosne i Hercegovine letjelo je ukupno 7.165 putnika, 5.995 do i iz Chicaga i 3.165 putnika do i iz Bostona. Kompanije Turkish Airlines, Austrian, Air Serbia i Lufthansa putnici su prvenstveno koristili za povezivanje na letovima između Sjedinjenih Država i Sarajeva, piše EX-YU Aviation.