Na tržište je stigla MAZA, premium kremni namaz izrađen od vrhunske recepture
"Ponosni smo da je po mišljenju vrhunskih eksperata i tehnologa Maza jedan od trenutno najboljih proizvoda ove vrste u Evropi. 92 posto korisnika koji su probali ovaj proizvod dali su mu ocjenu 4 ili 5, što dovoljno govori o njegovoj kvaliteti. Maza je rezultata 16 mjesečnog napornog rada cijelog tima. Pažljivo birane sorte lješnjaka i ostalih sastojaka i specijalni postupak proizvodnje daju ovom proizvodu fantastičan okus. Domaći tim sa nekoliko internacionalnih eksperata uspio je napraviti proizvod ne sličan najprodavanijim, nego 30 ili 40 posto bolji od njih. ” istakao je Edo Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holding.
Kako se ističe, AC Food koji je dio AS Holding grupacije posluje prema najzahtjevnijih standardima u prehrambenoj industriji, a sigurnost hrane spada u poslovni bonton kompanije. MAZA je dostupna na policama vodećih tržnih centara u našoj zemlji, a već su počeli i pregovori za inostarno tržište.
”Već nakon prvih reakcija, sigurni smo da će MAZA biti sinonim za ugodna porodična okupljanja. Tajna okusa koji vas osvaja na prvu i mami na još, leži u savršenim omjerima kakaa i najfinije kreme od lješnjaka. Na vama je da odlučite ko će biti Vaš favorit, MAZA sa 30% ili 20% udjelom lješnjaka ili MAZA Crunchy sa hrskavim kuglicama žitarica. MAZA je odličan izvor minerala i vitamina,, a za izradu ovog namaza koristili smo ulje pamuka i suncokreta. Važno je istaći da sadrži 30% manje šećera u odnosu na druge proizvode iz ove kategorije,“ izjavila je Lejla Čorhodžić, direktorica prodaje, marketinga i razvoja AC Food.
Prvi sladokusci su već probali i odabrali najbolje za sebe i svoju porodicu kako bi zajedno uživali u najčešćem dezertu, palačinkama.
”Jako sam sretna da imamo proizvod koji sadrži 30 posto lješnjaka, da je jako ukusan i da zaista mazi naša nepca, a posebno nepca moje kćerke. Konačno imamo odličan domaći proizvod,“ poručila je Maja Jokanović, olimpijska skijašica.