
Iz ove kompanije su naveli da će se posvetiti internetskoj promociji i kupovini. Ocijenili su da je za njih bila "emotivna, ali racionalna odluka da dostojno okončaju objavljivanje uspješnog kataloga".
Izvršni direktor Ikeae Konrad Gruss je izjavio da je ovo, kako je rekao, prirodan proces jer su se mediji i ponašanje kupaca promijenili.
Prvi katalog je objavljen u Švedskoj 1951. godine, a prvo njegovo online i digitalno izdanje je objavljeno 2000. Na vrhuncu koji se desio 2016. tiraž je bio 200 miliona i objavljen je na 32 jezika, a distribuisan je na 50 tržišta.
Ikea se sada u potpunosti fokusirala na digitalnu prodaju i marketing. Tokom pandemije koronavirusa, do augusta ove godine je njihova online prodaja porasla za 45 posto. U ovom periodu je zabilježila i četiri milijarde posjeta na svojoj web stranici.
Posljednji katalog za 2021. je objavljen u oktobru ove godine. Međutim, sljedeće godine će objaviti, kako je navedeno, knjigu u kojoj će biti sadržani savjeti za opremanje i uređenje kuće, prenosi CNN.