"Akvizicijom Žita stvaramo novog prehrambenog lidera sa značajnim potencijalom rasta na brojnim tržištima na kojima je Podravka prisutna. Ovo predstavlja snažan iskorak u internacionalizaciji poslovanja, pri čemu tržište Slovenije, pored hrvatskog te tržišta BiH, postaje jedno od Podravkinih najznačajnijih tržišta. Žito je kompanija s vrlo kvalitetnim proizvodima, prepoznatljivim markama te uređenim sustavom poslovanja. Namjera nam je prije svega učiniti ovu kompaniju još uspješnijom i boljom te iskoristiti sve sinergijske učinke koje smo u ovom spajanju prepoznali", izjavio je povodom početka procesa preuzimanja Žita Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, navodi se u saopćenju.
Podravka i Žito imaju vrlo komplementaran asortiman proizvoda – riječ je o prehrambenim proizvodima koji imaju sličan model proizvodnje, prodaje, promocije, distribucije i logistike.
Proširenjem poslovanja u komplementarnim grupama proizvoda stvaraju se mogućnosti proizvodnih i prodajno – marketinških sinergija, čime se poboljšava efikasnost poslovanja obje kompanije te povećava njihova konkurentnost. Posebno vrijedi naglasiti kako se ovime otvara mogućnost prodaje proizvoda Žita kroz prodajno-distributivnu mrežu Podravke u više od 20 zemalja svijeta, poručuju iz Podravke.