OMGcommerce 2015.: Povjerenje korisnika osnovna je pretpostavka zdrave digitalne ekonomije
Na panelu su sudjelovali Antonija Bilić Arar iz BlaBlaCara, Rob Khazzam iz Ubera, Goran Car iz Combisa i Saša Šarunić iz tvrtke AgentCASH i Matt Komorowski iz PayPala. Panelisti su zaključili kako je za one koji svoje poslovanje baziraju na digitalnim tehnologijama bitno konstantno učiti, slušati svoje korisnike, eksperimentirati, biti brz te spreman na konstantno propitivanje i mijenjanje poslovnog modela. Matt Komorowski iz PayPala nadovezao se i istaknuo kako je i povjerenje korisnika PayPalu od vrlo važno, poglavito radi činjenice da se oni bavi novčanim transakcijama.
Uberov Rob Khazzam istaknuo je kako u Uberu smatraju kako je bolje učinjeno nego savršeno i da je bolje danas nešto napraviti, umjesto sutra. Predstavnica BlaBlaCara, Antonija Bilić Arar, je objasnila kako su vrijednosti njihove kompanije sažete u tri riječi: “Neuspjeh, učenje, uspjeh”. Naglasila je kako je BlaBlaCar iskušao nekoliko poslovnih modela, a tek je 2011. godine, pet godina nakon osnutka, došao do pravog. S Antonijom se složio i Goran Car iz Combisa te je istaknuo kako je eksperimentiranje bitno u poslovanju i takav će stav pomoći tvrtkama da se plasiraju i na inozemna tržišta. Saša Šarunić, suosnivač tvrtke AgentCASH poručio je startupima da ne izmišljaju nove poslovne modele, nego da budu konzervativniji i da se fokusiraju na kvalitetu proizvoda.
Nakon panela uslijedio je niz raznovrsnih predavanja. Govornici na OMGcommerce dolaze iz raznih branši, no zajedničko im je upravo to da svi oni žele maksimizirati profit svog poslovanja koristeći digitalne platforme.
U nastavku konferencije sudionici su slušali predavanje Sebastijana Placenta iz Gauss developmenta o tome kako na na jednostavan način i bez komplikacija prebaciti svoju ecommerce platformu. Nakon njega, Mirko Briševac iz Inchooa je objasnio kada se isplati početi razmišljati o redizajnu i kada je ta odluka opravdana. Marcel Majsan i Dino Oreški, članovi projekta Ecommerce Hrvatska predstavili su svoje ciljeve i aktivnosti nedavno pokrenutog projekta koji ecommerce subjektima nudi savjetovanje i edukaciju vlasnika internetskih trgovina.
Zanimljivo je bilo i predavanje o Sensilabu, koje je održao Rok Hrastnik. On je pokazao kako iz tradicionalne farmaceutske kompanije izgraditi prvi regionalni brend kroz ecommerce strategiju. Što kada nemate svoju web trgovinu, a želite prodavati na internetu? Odgovor na to pitanje dali su Petar Pavić iz Star Digitala i Renata Knežević iz L’oreala. Oni su zaključili kako se L’orealu ne isplati ulagati u vlastiti web shop radi specifičnosti asortimana te su se stoga odlučili na strategiju prodavanja svojih proizvoda na drugim web trgovinama.
Tomislav Car iz Infinuma objasnio je kako odabrati najbolji Internet Payment Gateway (IPG) za svoju web trgovinu. Car je naglasio kako u obzir treba uzeti razne faktore koji utječu na donošenje odluke te se osvrnuo na to kako funkcioniraju pojedini procesi i na izazove koji ih mogu pratiti. Veliki je interes izazvalo i predavanje Denisa Ristića iz tvrtke Perpetuum Mobile. Ristić je predstavio novu web trgovinu odnosno hub za 3D printane proizvode, novinu na našem tržištu koju je pokrenuo bivši vlasnik tvrtke Magme Goranko Fižulić.
OMGcommerce konferencija prigodno je završena predavanjem Sonje Stahor iz Konzuma koja je objasnila koje poteze možemo u 2016. godini očekivati od Agrokora i najavljenog A007 projekta.
Ovo je treća godina održavanja OMGcommerce konferencije, koja iz godine, u godinu, zahvaljujući zanimljivim predavanjima i predavačima iz čitavog svijeta raste i širi se. Radi ogromnog interesa i činjenice da mnoga poslovna rješenja u današnjem dobu doživljavaju tranziciju na digitalne platforme, program ovogodišnjeg izdanja OMGcommerce prošireno je s ecommerce tema, na tematiku koja se tiče šireg spektra digitalne ekonomije.
Sva predavanja OMGcommerce 2015. konferencije možete pogledati na linku: http://www.netokracija.com/events/omgcommerce2015/#schedule
OMGcommerce je najveća e-commerce konferencija u Jugoistočnoj Europi, u organizaciji Netokracije. Svake se godine na OMGcommerce konferenciji okupe brojni poslovni ljudi s interesom za poslovanjem na internetu. Uz potporu brendova kao što je Paypal, konferencija je postala mjesto okupljanja brojnih profesionalaca zainteresiranih za uspješno poslovanje na internetu.
Netokracija je najutjecajniji poslovno-tehnološki online magazin u regiji, koji je trenutno aktivan u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji. Kroz 5 godina postojanja Netokracija se etablirala kao utjecajan medij te prepoznat brend poglavito među čitateljima iz poslovnog svijeta. Uz redovito praćenje startupova, Netokracija pokriva i drugi teme poput onih iz digitalnog marketinga, novosti iz agencija, inovacije te na taj način okuplja sve one koji traže relevantne i ekskluzive informacije. Prema riječima jednog od glavnih urednika TechCruncha Johna Biggsa, “Netokracija je TechCrunch” Balkana”.