Salem Bubalo, direktor sajma, kaže nam kako je sam sajam nastao kroz strategiju razvoja bivše mostarske Općine Sjever, ali da je u narednom periodu prerastao tadašnja očekivanja.
"Sajam je od starta imao sjajan rast i brzo došao na nivo 300 izlagača, što su bili potpuno ispunjeni naši izložbeni kapaciteti. Brojni izlagači i partneri su napravili ozbiljne uspjehe poslije izlaganja na sajmu, a trešnja je postala brend i Mostar s ponosom može reći da ima dva svoja sajma", kaže nam Bubalo.
Ove godine partner sajma je Skoplje, odnosno najmnogoljudnija njegova općina Čair.
"Kako naš sajam nije samo vezan za trešnju, već se ona pojavljuje kao njegov znak ili sinonim, ove godine sajam propagira i posebne turističke i poljoprivredne proizvode, kao i stare zanate koji su karakteristični za ove prostore. Skoplje sa svojom starom jezgrom nama donosi svoja iskustva rada sa srebrom i vještine izrade nakita. S druge strane Skoplje nema tradiciju rada s bakrom, a instruktori iz Mostara će ići u Skoplje da demonstriraju svoje vještine", kaže nam Bubalo.
Stare jezgre Skoplja i Mostara tako će se na "Danima trešnje" na svojevrstan način pobratimiti te ponovo sklopiti davno pokidane veze. Bit će potpisan i protokol o saradnji esnafa starih zanata ova dva grada.
"Naše preduzeće Jaffa komerc, lider u proizvodnji trešanja, na sajmu prezentira i novi projekt malog turističkog voza koji će goste voziti kroz njihove plantaže i staru jezgru Blagaja. Taj vozić bi mogao postati potpuno orginalan turistički proizvod", najavio je direktor Bubalo.
Sajam će ove godine okupiti tristotinjak izlagača iz zemalja bivše države, kao i Mađarske, koliki je kapacitet izložbenog prostora bivšeg TC Merkur u Vrapčićima.