Počeo treći FMCG Summit u Sarajevu: Jesu li trgovci, proizvođači i distributeri spremni na promjene u FMCG industriji?
Konferenciji prisustvuju eksperti iz BiH i regije, eminentni govornici koji će pred više od 350 učesnika podijeliti znanje, iskustvo, primjere dobre prakse, istraživanja i odgovoriti na goruća pitanja u industriji roba široke potrošnje.
Čast da otvori konferenciju pripala je glavnom i odgovornom uredniku InStore Magazina, Rešidu Muratoviću koji je sve prisutne uveu u današnju tematiku, pojasnio značaj konferencije i samu ulogu InStore Magazina i FMCG Industrije.
Prvi blok predavanja organizatori su povjerili ekpertima koji služe za primjer u oblastima u kojima djeluju. Inspirativnom pričom, kako napraviti preokret u ''tradicionalnoj'' kategoriji sa izuzetno snažnom konkurencijom bila je i prva tema kojom je otvorena konferencija, a o kojoj je govorio Amir Tobudić (Carlsberg). Istakao je da su za razvoj brenda i poslovanja općenito ključni ljudi, tim, integritet, kultura, focus, tim, fun i ponovo ljudi.
Predavanje koje je uslijedilo i izazvalo sjajne reakcije je domaća uspješna priča Mesne industrije Ovako, i primjer Nedžada Biberovića o koracima i putu do uspješnog proizvoda.
Prvi dio Summita zaključen je izvanrednim i stručnim predavanjem Andreja Belea iz Atlantic Grupe, koji je na praktičnom primjeru prikazao šta sve možemo učiniti da ostvarimo jednaku ili veću prodaju u situaciji kad cijela kategorija stagnira ili pada.
U nastavku konferencije prisutni će imati priliku da upoznaju, slušaju i dobiju odgovore na sva aktuelna pitanja iz industrije, a oni su FMCG magovi: Ermin Šabanović (Henkel), Darko Vaselić (Johnson&Johnson), Ismir Omeragić (Valicon), Berislav Znidarčić (Nielsen), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Julijan Komšić (Ipsos), Gordana Kadoić (Adria Corporate Education), Tarik Širbegović (Silk Trade) i Simona Korošec Lavrić (Poslovno i finansijsko savjetovanje).