Komentari (27)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bevanda ce krepati kao ministar financija. Koliko se on nahapao love, to ni on ne zna.
2500000 po kilometru? Da to nije puno za ravnicu u Posavini?
Od Tuzle do autoputa u HR duzina mag. puta je cca 90km a treba 2 puna sata da se predje taj put, hiljade vozila svakodnevno se jrece tim putem. Sta kazete na ovo ?
Ja jake dioice Svilaj ni kurca tamo nema a odzak propao kao grcka narod se sav iselio. To je treblo prije 10 godina graditi. Niko nece svoju mladost u posavini ostaviti da istune.
Ovu dionicu koja pocinje u njivi genocida, zavrsava u Savi je jos Karic karao, a sva su sredstva bila obezbijedjena. Mora da ih je Bevanda spickao na kurve po Splitu i Zagrebu.
ništa bez autoputa Tuzla Sarajevo, najgora povezanost u BiH između dva najjača kantona
pa SDA narod zna hahahaga
a sada ćete još lakše izvoziti šipak u Europu.
joj sad cu na more stici brze :)
Gradite ceste u nekim vuko*ebinama umjesto da se cestito spoji Tuzla sa Sarajevom. I ima jos mnogo vaznijih relacija!
@dis3 ne izvrci kako tebi pase. U svim normalnim drzavama je prioritet spojiti prvo najvece gradove ili????
treba podmazat Zukića i Sarajlića jer oni mogu izdat naređenje Nakiru i odma ide autostrada
Slijedi najzahtjevnija dionica na Koridoru 5C...