Predsjednik i izvršni direktor Toyote podnosi ostavku nakon što je 14 godina upravljao kompanijom
Ovo je prva promjena predsjednika Toyote u posljednjih 14 godina, dok se bori protiv posljedica pandemije koronavirusa te izazova koje donose električna vozila i druge nove tehnologije mobilnosti. Kritičari smatraju da se Toyota presporo prilagođava rastu segmenta električnih vozila - konkurentima kao što su američka Tesla i kineski BYD.
Toyoda je član porodice koja je osnovala kompaniju te smatra da je potreban novi, mlađi upravljački tim koji će odgovarajuće reagovati na izazove. Govoreći o nasljedniku na poziciji na kojoj je on bio, istakao je da je 53-godišnji Sato naporno radio da savlada Toyotinu filozofiju, tehniku i način proizvodnje. Opisao ga je kao osobom koja voli automobile. Smatra da upravo Sato spada među mlađe ljude.
Toyoda je ocijenio da se je u automobilskoj industriji na djelu promjena koja se dešava samo jednom u stoljeću. Kako je kazao, proizvođači se ne takmiče samo u tome koliko će vozila biti brza, izdržljiva i sigurna, već i u tome koliko će biti ekološki prihvatljiva, funkcionalna te da se takmiče i u vještačkoj inteligenciji. U takvim okolnostima vrlo konkurentni postaju Tesla, BYD i odnedavno Sony Honda koji predstavljaju saradnju dva japanska privredna diva.
Uskoro bivši predsjednik i izvršni direktor Toyote sebe smatra staromodnom osobom, ističući da je njegova strast prema automobilima bila prepreka da se prilagodi trendovima digitalizacije i elektrifikacije. Poručio je da je njegova ostavka bila neophodna kako bi Toyota, kako je kazao, ušla u novo poglavlje.
Saglasan je da je njegovo vodstvo bilo ključno za posljednja Toyotina postignuća, ali je konstatovao da to više nije dovoljno. Sato je najavio da će njegov tim raditi na ubrzanju elektrifikacije i stvaranju vozila kojima će se "zadovoljiti lokalne potrebe".
Toyoti se pridružio 1992., nakon što je diplomirao na tokijskom Univerzitetu Waseda. Tokom 2020. bio je predsjednik Lexusa, koji je u Toyotinom vlasništvu, a godinu poslije je postao direktor odjela za brendiranje.
Akio je bio prvi član porodice Toyoda, koji je 14 godina bio predsjednik kompanije. Radio je na brojnim partnerskim strategijama, a Toyota je od 2017. produbila odnos s kompanijama Mazda, Subaru i Suzuki, objavio je japanski poslovni portal Nikkei Asia.