Predstavljen novi koncept: (R)Evolucija koja redefiniše bankarske usluge u BiH
Na konferenciji za medije su govorili članica Uprave ProCredit Bank, Amina Durmo Trlin, i direktor Sektora poslovanja sa stanovništvom Amir Termiz.
Durmo Trlin je na press konferenciji podsjetila da su 2023., kao i prva polovina 2024., najuspješnije godine u historiji banke, što je rezultat više faktora. "Svakako ostajemo posvećeni privredi u BiH. To uspješno radimo već gotovo tri decenije i po tome smo prepoznati. S ovom smo godinom osvježili i strategiju za stanovništvo. Uključili smo nove i poboljšali cijeli niz ranijih usluga u ovom segmentu, a 'ProBaj' je dio toga", rekla je ona i dodala da je posebna pažnja posvećena inovativnim bankarskim rješenjima. Fokus nam je da omogućimo brže, sigurnije i jednostavnije bankarske usluge i budemo pokretač evolucije bankarskog tržišta. Koncept 'ProBaj' je upravo na tom tragu. Prva smo banka u BiH koja će klijentima pružiti korisničko iskustvo koje ih ne obavezuje, nego im dopušta da sami, iz svog iskustva, donesu odluku šta žele od banke i na koji način", rekla je Amina Durmo Trlin.
Amir Termiz je objasnio šta koncept podrazumijeva: "Kroz 'ProBaj', klijenti mogu besplatno otvoriti i zatvoriti račune, isprobati ProCredit pakete usluga i digitalne servise te se uvjeriti u njihov kvalitet. Znamo da smo drugačiji, a najbolji način da to pokažemo je da klijentima omogućimo da jednostavno i bez troškova probaju naše usluge," rekao je Termiz.
Koncept je inspirisan dugogodišnjom praksom novih i modernih kompanija koje, uvjerene u kvalitet svojih usluga, nude probne periode kako bi korisnici isprobali usluge. "Uvođenjem šest mjeseci potpuno besplatnih bankarskih usluga za sve nove klijente, ProCredit Bank želi postići dva cilja: zaštititi klijente od dodatnih troškova i omogućiti im da probaju koristiti naše usluge besplatno i na bazi vlastitog iskustva odlučiti o istim. Dakle, nudimo novi pristup na bankarskom tržištu i otvaramo našu Banku klijentima na mnogo jednostavniji i transparentnji način, gdje iskustvo klijenata stavljamo u prvi plan. Već smo ranije uveli besplatne transakcije plaćanja u unutrašnjem platnom prometu za korisnike naših paketa usluga. Povećali smo broj besplatnih podizanja na bankomatima svih banaka u BiH na pet puta mjesečno u svim paketima, dakle, sa našom karticom svaki bankomat je vaš bankomat", dodao je Termiz.
Termiz je također naglasio da ProCredit Bank pruža kompletan paket usluga i proizvoda za stanovništvo počevši od svih vrsta kredita, štednje, kartica, računa i digitalnih servisa te drugih usluga. "Naš novi model poslovanja osigurava jednostavno i jedinstveno korisničko iskustvo bazirano na digitalnim servisima bez čekanja u redovima i dodatnih troškova. Naše poslovnice obavljaju gotovinske i platne transakcije putem digitalnih servisa i uređaja 24 sata 7 dana u sedmici. Naši klijenti mogu probati usluge i odabrati ono što im najviše odgovara a da pri tome i uštede."
Novi klijenti ProCredit Banke će kroz 'ProBaj' moći besplatno otvoriti račun i odabrati paket koji najbolje odgovara njihovim potrebama, poput ProMax ili ProGreen, bez ikakvih troškova unutar šestomjesečnog probnog perioda.
Za više informacija i otvaranje računa dovoljno je posjetiti web stranicu banke ili pozvati besplatan broj 080 020 040.