Riječ je o inovativnoj mobilnoj payment aplikaciji koju su osmislili domaći IT stručnjaci iz Bamcarda, a koja omogućava klijentu da izvrši gotovinsku transakciju na bankomatu korištenjem Kviko kôda, kao i transfer novčanih sredstava putem mobilnog telefona između klijenta banke i primaoca, 24 sata na dan, koristeći samo broj mobitela primaoca novčanih sredstava. Sa ovom novom tehnologijom građani BiH moći će poslati novac kome god žele, jer za podizanje na bankomatu nije potrebna kartica niti otvoren račun u banci.
"KVIKO je mobilna paymant aplikacija koja omogućava korisnicima banaka beskartično podizanje novca na bankomatima. U potpunosti je razvijena u BiH koristeći isključivo resurse Bamcarda, čime se naša država svrstala u red rijetkih zemalja u Evropi i svijetu kojima je takva funkcionalnost omogućena. Posebno smo ponosni na naše partnere BBI Banku i ASA Banku bez čije pomoći realizacija ovakvog projekta ne bi bila moguća. Bamcard d.d., kao vlasnik aplikativnog rješenja KVIKO, prvi je procesni centar u regionu koji je u sistem beskartičnih transakcija uspio uvezati više banaka", kazala je Alma Ahmić, direktorica Bamcarda d.d., dodajući kako je tokom produkcijskog testiranja na bankomatima uključenih banka napravljena prva beskartična transakcija u historiji bh. bankarstva.
Direktorica Bamcarda je danas na konferenciji za medije u Sarajevu najavila kako će se funkcionalnosti KVIKO-a i dalje širiti.
"Uskoro ćemo imati nove funkcionalnosti proizvoda - "KVIKO Transfer" - putem koje će korisnicima biti omogućen prenos sredstava sa računa na račun, koristeći samo broj telefona primaoca kroz aplikaciju. Sve transakcije se obavljaju u domaćoj platnoj šemi, poravnanje između banaka na nivou Centralne banke BiH, što je način da se spriječi odliv sredstava prema inostranstvu i omogući znatno jeftinija transakcija. Lansiranjem proizvoda, Bamcard je potvrdio novi kurs poslovanja kojim se svrstao u red modernih, fleksibilnih i savremenih procesnih centara, koji prate finansijske trendove, i koji je u stanju odgovoriti svim zahtjevima klijenata", naglasila je direktorica Ahmić.
"ASA Banka se u kratkom periodu uspješno pozicionirala na tržištu i dokazala kao domaća banka koja je bliska bh. privrednicima i građanima. Zato smo veoma ponosni na činjenicu da je KVIKO projekat realizovan sa lokalnim resursima i u saradnji sa jedinim bh. procesnim centrom Bamcardom. Zajedno smo napravili dodatni iskorak u dijelu inovativnih usluga, konkretno mobilnog plaćanja, predstavljajući na našem tržištu novu uslugu koji će omogućiti klijenitima lakši način upravljanja gotovinom i karticama. Ranije realizovan projekat BH Mreže bankomata, a sada i KVIKO usluge, Banci omogućavaju nastavak uspješnog širenja poslovanja i povećanje mreže klijenata. Na ovaj način povećavamo kvalitet usluga, eliminišemo prostorna ograničenja, te povećavamo pristupačnost i dostupnost novim, ali i postojećim klijentima", kazao je Jasmin Spahić, izvršni direktor ASA Banke. Emir Čehajić, izvršni direktor BBI Banke naglasio je da BBI Banka u svojim strateškim planovima ima za cilj klijentima ponuditi visokokvalitetne i prilagođene usluge. "BBI banka kontinuirano prati tržišne trendove, te potrebe naših klijenata i na njih nastojimo adekvatno odgovoriti. Uvođenje aplikacije KVIKO odgovor je na rastuće potrebe klijenata za što bržim, jednostavnijim i sigurnim slanjem i/ili podizanjem novca. Iskustvo koje imamo sa elektronskim i mobilnim bankarstvom veoma je pozitivno za naše klijente. Želim naglasiti da je upotreba veoma jednostavna. Da biste podigli novac na bankomatu nije potrebno da imate otvoren račun u banci niti da imate karticu, dovoljno je da ukucate generisani kôd iz aplikacije KVIKO i podignete novac na bankomatu BBI Banke ili ASA Banke. KVIKO je veoma koristan i u situaciji kada zaboravite novčanik i kartice, a tebaju vam sredstva. U ovoj situaciji, u par koraka, koristeći aplikaciju KVIKO, možete doći do svog novca. Jednostavno putem aplikacije izaberete iznos sredstava koji želite podići, ili poslati primaocu, generišući jedinstven kôd. Generisani kôd šaljete sebi/primaocu novca putem SMS-a ili bilo kojeg drugog komunikacijskog kanala (e- mail, Viber, WhatsApp ili FB). Primalac unosi primljeni kôd na tastaturi bankomata i podiže iznos koji je pošiljalac odredio prilikom slanja", kazao je Čehajić. "U narednom periodu BBI Banka nastavlja sa razvojem digitalnog bankarstva kako bi našim klijentima pružili vrhunski kvalitet usluge", istakao je Čehajić.