Za sve one koji žele razumjeti zašto se i na koji način događa marketinška (r)evolucija i kako se mijenja uloga direktora marketinga.
Sarajevo Marketing Summit je najveće bh. godišnje okupljanje svih koji se bave marketingom u kompanijama i institucijama. Organizatori konferencije su In Academy i Poslovna akademija Finance iz Ljubljane.
Emir Haračić (SporSport.ba) i Ivan Vidović (Klix.ba) na petom Sarajevo Marketing Summitu govorit će o digitalu na domaćim medijima. Zašto komunikacijski miks ne može bez premium portala? Digital nisu samo Facebook i Google. Premium portali su ponovo na ključnoj poziciji za efikasniju komunikaciju sa ciljnim potrošačima i kreiranje pozitivnih osjećanja o brendu. U ovoj prezentaciji bit će objašnjeno šta o tome treba znati direktor marketinga.
Ovogodišnji Summit okuplja brendove i pojedince koji istražuju (r)evoluciju u marketingu. Predstavit će vam se kompanije koje su se svojim metodama diferencirale na tržištu i promijenile poslovni model. U jednom danu imat ćete priliku da preko primjera vidite kakvo razmišljanje, koncepte i ideje mora imati pojedinac koji u budućnost želi voditi marketing, marketing svoje kompanije, svoga brenda ili svoj osobni marketing.
Za više informacija o učesnicima, programu i govornicima Sarajevo Marketing Summita posjetite www.marketing-summit.ba ili Facebook i Instagram stranice Summita.