Sinonim za domaćinstvo
20

Američki Tupperware podnio zahtjev za bankrot

B. R.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Američki brend Tupperware je usljed značajnog smanjenja prodaje podnio zahtjev za bankrot.

Iz ove kompanije, koja proizvodi plastične posude za hranu i piće, saopćili su da će tražiti sudsku dozvolu za početak prodaje brenda i da im je cilj nastavak rada. Kompanija sa 78-godišnjom tradicijom je postala sinonim kada se govori o bilo kojoj plastičnoj posudi za hranu i piće.

Uprkos nastojanju da poboljšaju svoje proizvode i da se pozicioniraju među mlađim potrošačima, nisu uspjeli da se izdvoje od konkurencije. Prošle godine su upozorili da bi mogli bankrotirati ako se brzo ne prikupe nova finansijska sredstva. Vrijednost Tupperwareovih dionica je ove sedmice smanjena za 50 posto, i to nakon što je objavljeno da se planira bankrot.

Kratkoročno povećanje prodaje proizvoda ovog brenda dogodilo se tokom pandemije koronavirusa, kada je mnogo ljudi kuhalo kod kuće. Nakon toga je uslijedilo smanjenje prodaje. Rast cijena sirovina, rast plata i troškovi transporta su negativno utjecali na profit.

"Izazovno makroekonomsko okruženje je u posljednjih nekoliko godina ozbiljno utjecalo na finansijsku poziciju kompanije", izjavila je Tupperwareova izvršna direktorica Laurie Ann Goldman u obraćanju investitorima.

Tupperware je kompanija koju je 1946. godina osnovao Earl Tupper i njeni proizvodi su bili velika inovacija. Naime, tada se počela koristiti plastika kako bi hrana bila što duže svježa, što je bilo neprocjenjivo kada su frižideri mnogima bili preskupi. Pokazalo se da to nije bio uspjeh kratkog daha.

Prodavačica Brownie Wise je doprinijela tome da brend postane sinonim za domaćinstvo. Ona je razvila pristup da prodavci, koji su uglavnom bili žene, prodaju Tupperwareove proizvode drugim ženama u njihovim domovima. Njihovi proizvodi se trenutno prodaju u 70 država širom svijeta, prenosi BBC.