To je rast za 30 posto u odnosu na period prije pandemije, kada se industrija već suočila s nedostatkom radne snage od 61.500 vozača.
"To je prilično veliki skok", dodao je Spear.
Mnogi vozači odlaze u penziju, napuštajući industriju. Povećana potražnja potrošača, što dovodi do potrebe za većim brojem vozača, također igra veliku ulogu u nedostatku.
To se događa u vrijeme kada su američke luke zaostale, prvenstveno zbog toga što ima malo kamiona i vozača za preuzimanje tereta stvarajući usporavanje lanca opskrbe.
Američki predsjednik Joe Biden naredio je lukama Los Angeles i Long Beach da pređu na rad 24 sata dnevno. Međutim, luke još ne mogu raditi danonoćno jer uvoznici nemaju dovoljno vozača za premještanje tereta sve vrijeme.
"Operacije 24 sata dnevno, to je poboljšanje. Međutim, nije važno radi li se o luci u Los Angelesu ili Long Beachu ili o zadnjoj milji isporuke od voza do skladišta u Wichiti. Morat ćete imati vozača i kamion da prevoze teret", rekao je Spear.
Vozači kamiona prevoze 71 posto robe američke ekonomije, ali predstavljaju samo 4 posto vozila na putevima, rekao je Spear. Ako se ništa ne poduzme, najnoviji podaci kažu da će industrija ići ka nedostatku 160.000 vozača do 2030. godine, te potrebom za milion novih vozača u sljedećih deset godina, prema podacima American Trucking Association.
Zakonom o dvostranačkoj infrastrukturi, koji čeka na akciju u Kongresu, odobrile bi se stotine milijardi dolara za transport, što bi uključivalo i razvoj radne snage za transportnu industriju. To bi omogućilo 3.000 vozača u dobi od 18 do 20 godina da prođu obuku, što bi im omogućilo da voze traktorske prikolice preko državnih linija. Trenutno vozači moraju imati 21 godinu da bi to učinili.
Spear vjeruje da su mlađi vozači ključni odgovor na nedostatak radne snage.
"Mislim da je to očito najutjecajnija stvar koja bi se mogla učiniti trenutno kako bi se ublažio ovaj problem. Tako da sljedeće godine nećemo voditi ovaj razgovor jer će se sam ublažiti, jer ulažemo", rekao je Spear.