Na štandu ove kompanije promovirani su proizvođači Ovako, AS Grupa, Klas, Sava Semberija, Voćar, Hepok Mostar, Heljda Eko, i hrvatska Podravka. Tokom najvećeg sajma hrane i ugostiteljstva na svijetu, koji se zatvara 12. februara, predstavljeni su brojni brendovi ovih kompanija, među kojima su Vispak sa "Zlatnom džezvom", Klasovi proizvodi "Novi dan" i "Zlatni puder", zatim keksi "Jaro" i "Kent", bosanski burek, voda "Oaza", brojni proizvodi kompanija Ovako i Hepok, te drugi bh. prehrambeni brendovi.
Po riječima Zlatka Kartala nastup "Balkan Trading FZE", čiji su vlasnici Bosanci, može se ocijeniti veoma uspješnim jer je privukao veliki broj posjetitelja.
"Do sada su naše promocije na sajmu posjetili brojni biznismeni i ugledne zvanice, među kojima je bio i šeik, a imali smo i posjete brojnih diplomata, među kojima našeg ambasadora Aleksandra Dragičevića i generalnog konzula Satka Bitange. Ovo je prvi put da promoviramo bosanskohercegovačke proizvode na ovom sajmu i za sada smo prezadovoljni urađenim poslom, a naši partneri iz bh. kompanija najbolje će reći koliko je važno se pojaviti na ovom sajmu", kazao Feni Zlatko Kartal.
Promocija proizvoda i usluga s područja Bosne i Hercegovine na Bliskom istoku predstavlja važan poslovni i razvojni faktor za bh. privredu, jer mogućnosti poslovanja s ovim dijelom svijeta su zaista velike. Ovo je prvi put da su prezentirani bh. proizvodi na ovom nivou i uz kvalitetne proizvode promovirana je i BiH, ovaj put turistička ponuda nacionalnog parka i rijeke Une.