Čizmić: Mercator je u BiH i dalje snažan brend, to trebamo iskoristiti pri povratku na tržište
"Nakon uspješne stabilizacije Mercator grupe na svim tržištima u Mercatoru smo sada okrenuti razvoju. Nedavno provedeno istraživanje tržišta u BiH pokazalo je da je Mercator ovdje i dalje snažan brend, prepoznat po kvaliteti koju garantuje. Želja nam je iskoristiti ove prednosti i realizirati povratak Mercatora na tržište Bosne i Hercegovine, u čemu izuzetno važnu ulogu imaju dobavljači Konzuma BiH, pogotovo sada dok intenzivno radimo na ostvarenju ove namjere", rekao je Čizmić.
Bagić je zahvalio dobavljačima na dosadašnjoj podršci i saradnji s Konzumom BiH.
"Nadam se da će se sve o čemu smo razgovarali danas realizirati na način koji će omogućiti da se proces transformacije Konzuma BiH nastavi odvijati na optimalan način. Cilj nam je u konačnici zajedno s našim dobavljačima rasti i poslovati još uspješnije. U Konzumu BiH svi smo maksimalno posvećeni ostvarenju ovog cilja", rekao je Bagić.
Direktor mesne industrije Madi iz Tešnja Maid Jabandžić poručio je da mu je drago što će Mercator, ako sve bude u redu, preuzeti Konzum, s obzirom da je, kako tvrdi Jabandžić, imao u prethodnom periodu puno bolji status na tržištu Bosne i Hercegovine i puno bolje odnose prema dobavljačima.
"Međutim, vidimo da još ima problema sa najvećim dobavljačima, što na neki način ugrožava nas ostale. Nadamo se da će uprava Konzuma uspjeti naći dogovor sa najvećim dobavljačima", rekao je direktor Madija.