U programskom dijelu i ujedno centralnoj temi FMCG Summita panelisti okruglog stola su Srećko Nakić, potpredsjednik Atlantic Grupe, Ljiljana Kunosić, izvršna direktorica trgovinskog lanca Bingo d.o.o. Tuzla i Neven Hadžisulejmanović izvršni direktor tržišta Nelt BH d.o.o. Stručnjaci će razgovarati o temi "Potencijal za plasiranje lokalnih proizvoda u BiH, regiji i šire“.
Svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem odgovorit će na mnogobrojna pitanja, razmijeniti informacije i dati vam primjere dobre prakse kompanija koje uspješno sarađuju sa partnerima. Okrugli stol je idealna prilika da se odgovori na pitanja koja su od krucijalnog značaja za bh.tržište.
U organizaciji InStore magazina i InAkademije FMCG Summit će se održati 16. aprila u Kongresnom Centru Ilidža, a prijave za učešće možete izvršiti na www.fmcg-summit.ba.
Učesnici FMCG Summita su predstavnici kompanija: Konzum, Bingo, Coca- Cola, Nestle, Johnson&Johnson, Atlantic Grupa, Perutnina Ptuj, TDR d.o.o., HT ERONET, Nelt, AS Group, Megamix, Planet, Spanish Market, Ledo, Dukat, Deltatrade d.o.o., Megatrade d.o.o., Zvijezda, Sarajevski kiseljak, Sarajevska pivara, Bosnalijek, Student, Mališić export-import d.o.o., Menprom d.o.o, Orbico, Led Media d.o.o., MBI Development d.o.o., iNovine BiH d.o.o.Trgošped d.o.o., Banjalučka pivara ad, Unilever, LRC Kreditni biro, Konica Minolta, Reckit Benckiser, dm, Podravka d.o.o., Best, Imperial Tobacco, Best, Halilović.ba / Renault, Dara d.o.o, Veleposlanstvo Republike Slovenije, GfK, Nielsen, Mediana i InStore magazin.
Medijski sponzori su: Klix, RSG Group, Hayat, Pink, Face TV, Obn, ATV, Dnevni list i Nova oprema.