Komentari (45)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
i jesu Njemci poceli da fusere...nasjeli ste na istocnjacku filozofiju ...i ljudi vas pobjedili u svojoj igri ...napravi 100 mercedesa i nek kostaju koliko kostaju ali da sahrane diviziju skarta...ali ne mercedes danas se raspadne za 5 god i cao
I danas dan 190d dere guzove kod mene ✨
Nije to razlog...nisu kinezi izvezli auta u EU ili u USA nego u Indiju, Pakistan, Banglades, Indoneziju i druge zemlje JI Azije gdje zivi cca 2 mlrd ljudi, a da ne govorim o cijenu izvezenih auta i zaradi od toga jer Njemacka izvozi npr Audi, BMW, Mercdes, VW, a Kina neke no name...
Kupi brate Šaomi..
Jeste, samo jedan njemacka jedinka kosta pocetna cijena 60 000 eura, kad ga stavim na konfigurator, ne moze manje od 80 000 eura, a kinesko pocetna cijena 6 000 eura.
Stvar je samo u tome da veliki proizvođači imaju svoje pogone u Kini. Ne znam za kineski brend osim Sang Yonga nekakvog...
VW proizvodi 50% u Kini.
Ja ne znam ji jedno kinesko auto, a njemackih koliko hoces...
Cifre su nebitne,jedino šta je ovdje bitno je ruc (razlika u cijeni). Njemačka vozila su od 30000€ do 300.000€. Kinezi izvode u zemlje trećeg svijeta jako loše i neprovjerene marke po niskim cijenama. Zapad ih je podcijenio,a oni,kao mravi iz godine u godinu sve jači. Ekonomska sila broj jedan,tek će napredovati u narednom periodu jer će mnogi obustaviti proizvodnju zbog visokih troškova i radne snage.
Buraz ko moze voziti ta kineska i japanska smeca bolji i kvalitetniji BMW 2005 nego Hundai Tucson novi bjez ba sve nekvalitetni materijali i sranje.
Svaka čast Nijemcima do kraja 90-ih su imali prava auta, smišljeno, proizvedeno i sklapano u Njemačkoj. Danas smišljeno u Indiji, proizvedeno u Kini i sklopljeno u Slovačkoj, Rumunjskoj... Od golfa 3 do golfa 8 izmijenjeni samo farovi, unutrašnjost kruta. Japanci i Korejci su daleko iznad njemačkih auta po svemu.
Dosta više švapskog preskupog smetlja
Pa šta ako je pretekla. Pa u Kini se proizvodi Volkswagen, BMW i Mercedes, a koliko se kineskih marki proizvodi u Njemačkoj.
Kinesko smeće će uvijek biti kinesko smeće. Japan je Tiito!
Bas me cudi, a svabe su primile toliko " inzenjera" iz islamskih zemalja. 😂
Tanak śvabo. Nije dorasto źutima
samo zato jer su usporili dostavu čipova poslije nasukavanja teretnog broda. Ispitali kako bi moglo izgledati ako budu robe kasnile u lancu snabdijevanja i shvatili da mogu zadovoljiti potrebe kupaca finalnim proizvodom. Ali, ako iko prati, iz Kine se sele mnoga proizvodna preduzeća u Indiju, Vijetnam, Bangladeš itd, jer je USA stavila embargo na visoku tehnologiju Kini. Polako ide kineski pad.
Hocete na struju. Eto.
Daj mi dobar javni prevoz hebo precjenjena auta.